بسته بندی ادویه در منزل با دستگاه

شروع کار بسته بندی ادویه در منزل با دستگاه نیازمند یک سری از ابزارها و تجهیزات است. پس از اخذ مجوز بسته بندی ادویه در منزل شما باید این دستگاه ها را تهیه کنید.

یکی از شغل هایی که در سال های اخیر مورد توجه قرار گرفته است بسته بندی ادویه در منزل با دستگاه می باشد. این کار علاوه بر درآمد خوبی که دارد، تنوع بالایی داشته و فرد انجام دهنده را خسته نمی کند. اگر شما هم مدت ها به دنبال راه اندازی کسب و کار بوده اید بهتر است این مقاله را از دست ندهید و تا پایان آن با ما همراه باشید.

مراحل راه اندازی بسته بندی ادویه در منزل با دستگاه

تمامی کسب و کارها برای رسیدن به موفقیت باید مراحلی را طی کنند. ما در اینجا مراحل اصلی برای راه اندازی شغل بسته بندی ادویه در منزل را به شما عزیزان ارائه می دهیم.

اخذ مجوز بسته بندی ادویه در منزل

به دلیل اینکه ادویه جات ارتباط مستقیمی با سلامتی مردم دارند پس شما باید پیش از شروع کار نسبت به گرفتن مجوز اقدام کنید. ابتدا باید از طریق جهاد کشاورزی به بخش مشاغل خانگی مراجعه نموده و سپس با ارائه نامه از سوی جهاد کشاورزی به اداره بهداشت  و در صورت تایید بازرسان بهداشت، مجوز مربوطه را از سازمان جهاد کشاورزی بگیرید.

خرید دستگاه ها و تجهیزات بسته بندی ادویه

شروع کار  با دستگاه بسته بندی ادویه در منزل با دستگاه نیازمند یک سری از ابزارها و تجهیزات است. پس از اخذ مجوز شما باید این دستگاه ها را تهیه کنید. دستگاه هایی مانند دستگاه دوخت حرارتی، دستگاه شیرینگ دستی، ترازو دیجیتال و دستگاه درج لیبل و قیمت از جمله دستگاه های مورد نیاز در این زمینه هستند. در کنار این دستگاه ها ابزارهایی مانند قیف پلاستیکی، سینی بزرگ، پیمانه کوچک و بزرگ و آبکش نیز از لوازم ضروری برای بسته بندی ادویه جات می باشد‌.

نکات مهم خرید دستگاه های بسته بندی ادویه

۱- دستگاه های بسته بندی خانگی ادویه را خریداری کنید زیرا دستگاه های صنعتی ابعاد و قیمت بالایی دارند.

۲- به ابعاد و ارتفاع دستگاه دقت نمایید تا با مکان مورد نظر شما همخوانی های لازم را داشته باشد.

۳- خدمات پس از فروش دستگاه را چک کنید تا در صورت بروز مشکل بتوانید پیگیری های لازم را انجام دهید.

۴- برق مصرفی دستگاه باید از نوع تک فاز باشد.

خرید مواد اولیه

شما باید لیستی از ادویه جاتی که قصد بسته بندی آن را دارید مشخص کنید و سپس برای خرید آن اقدام کنید. خرید ادویه جات از مراکز فروش عمده، سود بیشتری را عاید شما می کند اما به کیفیت ادویه جات دقت کرده و تا حد امکان پیش از فروش آن را تست نمایید.

اندازه گیری و بسته بندی ادویه جات

با استفاده از ترازوی دیجیتال باید ادویه ها و میزان آن را مشخص کنید و سپس در بسته بندی های مشخص قرار دهید. پت ها یا همان بطری های کوچکی که مانند نمکدان هستند از جمله بسته بندی های رایج در زمینه ادویه جات شناخته می شوند. در سمتی از پت باید لیبل بزنید و مشخصات محصول، اسم برند، مجوزها و آدرس خود را درج نمایید.

می توانید پس از تکمیل پت ها آنها را در تعداد مشخص داخل سینی قرار داده و با نایلون شیرینگ بسته بندی ادویه ها را کامل کنید. توجه داشته باشید که در بسته بندی ادویه در منزل با دستگاه باید خلاقیت خود را به کار ببرید و به بسته بندی دقت کنید تا مشتریان بیشتری داشته باشید.

بازاریابی

بدون شک در ابتدای کار، شناخته شده نیستید و باید خود را به بهترین شکل به دیگران معرفی کنید. تمامی برندهای معروف نیز این مراحل را پشت سر گذاشته اند پس باید با خلاقیت خود و کیفیت بالای ادویه ها، مشتریان را جذب نمایید. در صورتی که بتوانید مزیتی را برای محصولات خود مشخص کنید که سایر رقیبان از آن بی بهره اند، قطعا معاملات بزرگی خواهید داشت.

جمع بندی

بسته بندی ادویه در منزل با دستگاه یکی از شغل های مدرنی است که با گذراندن مراحل آن می توانید صاحب این کسب و کار پر سود شوید. برای شروع بهتر است اهداف خود را مشخص نموده و در این مسیر ثابت قدم باشید. اخذ مجوز، خرید دستگاه ها، تهیه مواد اولیه، بسته بندی و فروش ادویه ها باید مطابق با برنامه و اصول خاص خود انجام شود پس در این راه با پشتکار عمل کنید و  از کسانی که در این راه به موفقیت رسیده اند مشاوره بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دریافت مشاوره تلفنی شماره خود را وارد کنید

مشاوره البرز ماشین کرج
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
خانه