09108698783
شرکت دانش بنیان البرز ماشین کرج
شرکت دانش بنیان
شرکت دانش بنیان البرز ماشین کرج
دانش بنیان
وان شستشو خلال سیب زمینی یک دستگاه تمام استیل می باشد که در خط تولید خلال سیب زمینی نیمه آماده مورد استفاده قرار میگیرد و دارای نوار نقاله از کف است

وان شستشو خلال سیب زمینی البرز ماشین کرج

جهت اطلاع از قیمت با شماره تلفن های : 

09108698783 

02634722902-4 

تماس حاصل فرمایید

دسته ها:
شناسه محصول: Tub for washing potato slices

دستگاه وان شستشو خلال سیب زمینی شرکت البرز ماشین کرج یک دستگاه سفارشی برای خط تولید خلال سیب زمینی می باشد که برای شستشو سیب زمینی های خلال شده مورد استفاده قرار میگیرد. این دستگاه دارای یک نوار نقاله سراسری از کف وان تا قسمت خروجی دستگاه می باشد و خلال سیب زمینی در ابتدا وان وارد دستگاه شده و از قسمت انتهایی دستگاه خارج می شود تا وارد سایر مراحل جهت آماده سازی شود.

وان شستشو خلال سیب زمینی

دستگاه وان شستشو خلال سیب زمینی به صورت تمام استیل می باشد تا مقاومت بالایی در برابر آب داشته باشد زیرا این دستگاه باید همواره در داخل آن آب باشد تا بتوانید خلال های سیب زمینی را با استفاده از آن شستشو داده و آنزیم زدایی کنید. جنس نوار نقاله بکار رفته در این وان شستشو پلاستیک بوده و از نوع مدولار طراحی شده است تا بتواند هم در برابر آب مقاومت بالایی داشته باشد و هم به خوبی محصول را از داخل وان به خارج هدایت کند. به دلیل استفاده از استیل در این وان میتوانید به سادگی آن را شستشو داده و ضد عفونی کنید.

وان شستشو خلال سیب زمینی یک دستگاه تمام استیل می باشد که در خط تولید خلال سیب زمینی نیمه آماده مورد استفاده قرار میگیرد و دارای نوار نقاله از کف است

ابعاد این دستگاه را میتوانید بسته به نیاز خود تغییر دهید اما در این دستگاه که عکس آن را مشاهده میکنید به این صورت است طول 320 عرض 88 ارتفاع 165 می باش. این دستگاه دارای یک موتور پر قدرت 0.75 کیلووات سه فاز یا 220 ولت می باشد که در صورت نیاز میتوانید آن را به صورت 3 فاز یا تک فاز سفارش دهید.

دستگاه وان شستشو خلال سیب زمینی

این دستگاه شستشو خلال سیب زمینی دارای 18 ماه گارانتی و 15 سال خدمات پس از فروش شرکت البرز ماشین کرج می باشد و شما میتوانید بدون هیچ نگرانی بابت تامین قطعات و تعمیرات آن به خرید این دستگاه بپردازید. در صورتی که میخواهید به خرید این دستگاه بپردازید به سادگی میتوانید به وسیله شماره های ثبت شده در پایین سایت با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید و همچنین میتوانید از قیمت دقیق این دستگاه در ابعاد مورد نظر خود اطلاع پیدا کنید.

این وان شستشو خلال سیب زمینی معمولا در دو حالت گرم و سرد به تولید میرسند و مدل گرم آن دارای المنت و یا مشعل برای گرم کردن آب می باشد و دلیل این کار این است که بتوان نشاسته سیب زمینی ها را بعد از خلال شدن از آن ها جدا کرد تا سیب زمینی ها بعد از فرآوری و پخت نهایی برای مصرف به رنگ طلایی رنگ خود در بی آیند و یکی از دلایل که سیب زمینی های شرکتی به خوبی سرخ شده و طلایی رنگ می شوند استفاده از این وان های شستشو در زمان فرآوری است.

شما همچنین میتوانید به وسیله شماره موبایل ثبت شده با کارشناسان فروش ما در تمامی پیام رسان ها در ارتباط باشید و همچنین میتوانید در صورت نیاز به صورت حضوری به شرکت البرز ماشین کرج مراجعه کرده و با دستگاه ها آشنا شوید.

ابعاد

طول 320 عرض 88 ارتفاع 165

جنس بدنه

استیل

نوع نوار

مدولار پلاستیک

نوع موتور

75 صدم کیلووات 3 فاز یا 220 تک فاز

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “وان شستشو خلال سیب زمینی البرز ماشین کرج”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای بهره مندی از مشاوره رایگان میتوانید با این شماره تماس بگیرید  4-02634722902
در صورت نیاز به ارتباط از طریق شبکه های اجتماعی نظیر واتس آپ، ایتا، روبیکا، تلگرام میتوانید با این شماره در ارتباط باشید  09108698783
با دنبال کردن ما در اینستاگرام از جدیدترین اخبار روز فروشگاه مطلع شوید https://instagram.com/alborzmachine

محصول-البرز ماشین کرج
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
خانه