09108698783
شرکت دانش بنیان البرز ماشین کرج
شرکت دانش بنیان
شرکت دانش بنیان البرز ماشین کرج
دانش بنیان
دستگاه آبگیر نواری یا تونلی البرز ماشین کرج یک دستگاه بسیار کاربردی برای از بین بردن رطوبت می باشد که با استفاده از آن میتوانید رطوبت محصولات را از بین ببرید

دستگاه آبگیر نواری یا تونلی البرز ماشین کرج

جهت اطلاع از قیمت با شماره تلفن های : 

09108698783 

02634722902-4 

تماس حاصل فرمایید

دسته ها:
شناسه محصول: Strip dewatering device

دستگاه آبگیر نواری یا تونلی شرکت البرز ماشین کرج یکی از دستگاه های بسیار با کیفیت و کاربردی برای از بردن آب محصولات گوناگون پس از شستشو است که با استفاده از آن میتوانید به خوبی آب باقی مانده بر روی محصولات را با دمای محیط خشک کنید. این دستگاه دارا 3 عدد فن بسیار پر قدرت می باشد که میتوانند به خوبی محصول شما را خشک کند و همچنین دارای یک نوار نقاله جهت عبور دادن محصول از زیر فن ها می باشد. این دستگاه بیشتر در خط تولید خلال سیب زمینی مورد استفاده قرار میگیرد.

آبگیر نواری یا تونلی

کار کرد دستگاه آبگیر نواری به چه صورت است؟ همان گونه که مشاهده میکنید این دستگاه دارای یک نوار نقاله در قسمت میانی از جنس پلاستیک می باشد و در قسمت های میانی آن دارای سولاخ هایی جهت عبور آب و همچنین هوا است تا به خوبی محصول شما خشک شود. این دستگاه بیشتر در خطوط تولیدی محصولاتی مانند خلال سیب زمینی کاربرد دارد تا خلال های سیب زمینی که از قسمت شستشو و همچنین آنزیم زدایی خارج می شوند و میخواهند وارد فر پخت جهت نیم پز شدن شوند به خوبی آب گیری شوند.

جنس بدنه این دستگاه به صورت تمام استیل بوده که مقاومت بسیار بالایی در برابر رطوبت دارد و همچنین استفاده از استیل در قسمت بدنه دستگاه باعث شده است که بتوانید به سادگی دستگاه را شستشو دهید و از بهداشت محصول خود اطمینان حاصل کنید. این دستگاه در مواردی که نباید هیچ آبی بر روی محصول باقی بماند کاربرد دارد به عنوان مثال در خط تولید خلال سیب زمینی برای آن که آب وارد فر پخت نشود که پر از روغن داغ است کاربرد دارد.

دستگاه آبگیر نواری یا تونلی البرز ماشین کرج یک دستگاه بسیار کاربردی برای از بین بردن رطوبت می باشد که با استفاده از آن میتوانید رطوبت محصولات را از بین ببرید

آبگیر نواری تمام استیل

در داخل این محصول از 3 عدد فن بسیار پر قدرت 3.7 کیلووات با قابلیت چرخش 1400 دور در دقیقه استفاده شده است که با دارا بودن طراحی خاص خود میتوانند یک جریان هوای بسیار پر قدرت را برای شما ایجاد کند و همچنین در قسمت نوار نقاله این دستگاه از یک موتور 3.7 کیلووات استفاده شده است که به وسیله یک گیربکس به نوار نقاله متصل شده است و میتواند با قدرت بسیار بالایی نوار نقاله را به حرکت در بیاورد و به خوبی محصول شما را از زیر فن ها عبور دهد تا به خوبی آب آن ها خشک شود.

ابعاد این دستگاه بسته به نیاز مشتریان میتواند تغییر کند و شما میتوانید بسته به فضای مورد نظر خود این دستگاه را سفارش دهید اما به صورت پیش فرض این دستگاه در ابعاد طول 370 و عرض 70 و ارتفاع 170 تا بالای کانال های سانتریفیوژ به تولید میرسد و شما میتوانید با استفاده از این ابعاد به سادگی این دستگاه را در محلی که میخواهید آن را استفاده کنید جا نمایی کنید.

در صورتی که میخواهید به خرید این دستگاه بپردازید به سادگی میتوانید به وسیله شماره های ثبت شده در داخل سایت با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید تا از قیمت دستگاه آبگیر نواری اطلاع پیدا کنید و همچنین میتوانید در صورت وجود هرگونه سوال با کارشناسان فنی ما مکالمه داشته باشید.

ابعاد

طول 370 عرض 70 ارتفاع 170

جنس بدنه

تمام استیل

نوع فن

سانتریفیوژ 3.7 کیلووات 1400 دور

تعداد فن

3 عدد

نوع موتور نوار

3.7 کیلووات

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دستگاه آبگیر نواری یا تونلی البرز ماشین کرج”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای بهره مندی از مشاوره رایگان میتوانید با این شماره تماس بگیرید  4-02634722902
در صورت نیاز به ارتباط از طریق شبکه های اجتماعی نظیر واتس آپ، ایتا، روبیکا، تلگرام میتوانید با این شماره در ارتباط باشید  09108698783
با دنبال کردن ما در اینستاگرام از جدیدترین اخبار روز فروشگاه مطلع شوید https://instagram.com/alborzmachine

محصول-البرز ماشین کرج
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
خانه