09108698783
شرکت دانش بنیان البرز ماشین کرج
شرکت دانش بنیان
شرکت دانش بنیان البرز ماشین کرج
دانش بنیان
نوار بازبینی خط خشکبار برای بازبینی نهایی محصولات خشکبار و حبوبات، با تنظیمات ویبره و تابلو برق، دارای 18 ماه گارانتی و 15 سال خدمات پس از فروش.

دستگاه نوار دستچین خط تولید خشکبار

جهت اطلاع از قیمت با شماره تلفن های : 

09108698783 

02634722902-4 

تماس حاصل فرمایید

دسته ها:
شناسه محصول: handpicked-conveyor

نوار بازبینی خط خشکبار یکی از دستگاه‌های بسیار مفید در خطوط تولید است که برای بازبینی نهایی محصول توسط اپراتورها استفاده می‌شود. با وجود ساختار ساده، این دستگاه بیشترین کاربرد را در خطوط تولید دارد. این دستگاه به ویژه در خطوط تولید حبوبات و خشکبار مورد استفاده قرار می‌گیرد.

دستگاه نوار بازبینی خط خشکبار

نحوه کارکرد این نوار بازبینی به این صورت است که شما می‌توانید محصول خود را به وسیله یک بالابر برای افزایش سرعت خط تولید یا به وسیله یک اپراتور به مخزن دستگاه منتقل کنید. سپس محصول به وسیله ویبره‌های موجود در زیر مخزن به خوبی از یکدیگر جدا شده و به نوار انتقال پیدا می‌کند. شما می‌توانید بر اساس نیاز خود و طول نوار بازبینی، اپراتورهایی را برای بازبینی محصول در کناره‌های نوار قرار دهید تا محصول عبوری را بازبینی کرده و تمامی ناخالصی‌ها را از آن جدا کنند.

به طور کلی، این دستگاه یک مکمل برای خطوط تولیدی است که به دنبال تولید محصولات درجه یک و صادراتی هستند و می‌خواهند هیچ گونه ناخالصی در محصولات وجود نداشته باشد. این دستگاه با استفاده از یک موتور 3 فاز 0.75 کیلو وات کار می‌کند، ولی شما می‌توانید این دستگاه را به صورت تک فاز و یا 3 فاز تهیه کنید و به سادگی از آن استفاده کنید.

نوار دستچین خط خشکبار

ابعاد این نوار دستچین خط خشکبار به این صورت است: ارتفاع 180 سانتی‌متر تا بالای مخزن دستگاه، عرض 60 سانتی‌متر، و طول دستگاه 450 سانتی‌متر. البته باید توجه داشته باشید که ابعاد این دستگاه کاملاً قابلیت سفارشی‌سازی دارد و بر اساس نیاز شما تولید می‌شود. جنس نوار به کار رفته در این دستگاه از PVC است که با داشتن چسبندگی مناسب و رنگ مناسب می‌تواند محصول را دستچین و یا جدا سازی کند.

حجم مخزن به کار رفته در این دستگاه 80 کیلوگرم است که برای بازبینی محصول پسته طراحی شده است. شما می‌توانید بسته به نیاز خود و نوع محصولی که می‌خواهید بازبینی کنید، مخزن دستگاه را سفارشی‌سازی کنید و دستگاه کاملاً بر اساس نیاز شما تولید می‌شود.

نوار بازبینی خط خشکبار برای بازبینی نهایی محصولات خشکبار و حبوبات، با تنظیمات ویبره و تابلو برق، دارای 18 ماه گارانتی و 15 سال خدمات پس از فروش.

تابلو برق دستگاه و تنظیمات آن

در تصویر بالا، تابلو برق دستگاه دیده می‌شود که شامل کلیدهای روشن و خاموش و توقف اضطراری است. همچنین، شما می‌توانید به راحتی میزان ویبره مخزن دستگاه را با استفاده از کلید تنظیم سرعت ویبره روی تابلو برق بر اساس نیاز خود تنظیم کنید. این نوار نقاله دستچین خشکبار دارای 18 ماه گارانتی و 15 سال خدمات پس از فروش است، بنابراین می‌توانید بدون نگرانی از خدمات و قطعات دستگاه، اقدام به خرید این نوار نقاله دستچین خشکبار کنید.

قیمت نوار نقاله دستچین خشکبار

برای خرید نوار نقاله دستچین خشکبار، دو روش در اختیار شماست. روش اول به صورت آنلاین است؛ شما می‌توانید با کارشناسان فروش ما از طریق شماره‌های درج شده در پایین سایت تماس بگیرید و راهنمایی‌های مورد نیاز خود را دریافت کنید. همچنین می‌توانید از قیمت نوار نقاله دستچین خشکبار بر اساس نیاز خود مطلع شوید. روش دوم به صورت حضوری است؛ شما می‌توانید به شرکت البرز ماشین کرج مراجعه کنید، از نزدیک با دستگاه آشنا شوید و در صورت امکان، محصول خود را بر روی دستگاه تست کنید.

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دستگاه نوار دستچین خط تولید خشکبار”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای بهره مندی از مشاوره رایگان میتوانید با این شماره تماس بگیرید  4-02634722902
در صورت نیاز به ارتباط از طریق شبکه های اجتماعی نظیر واتس آپ، ایتا، روبیکا، تلگرام میتوانید با این شماره در ارتباط باشید  09108698783
با دنبال کردن ما در اینستاگرام از جدیدترین اخبار روز فروشگاه مطلع شوید https://instagram.com/alborzmachine

محصول-البرز ماشین کرج
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
خانه