خرید و قیمت دستگاه بسته بندی ساشه 3 کاره یا دستگاه بسته بندی ساشه سه کاره، دستگاهی کاربردی برای بسته بندی انواع محصولات بصورت تک نفره و ساشه میباشد.
دستگاه بسته بندی ساشه 3 کاره
(1 بررسی مشتری)

جهت اطلاع از قیمت با شماره تلفن های : 

09108698783 

02634722902-4 

تماس حاصل فرمایید

شناسه محصول: sachet 3 p

دستگاه بسته بندی ساشه 3 کاره یکی از بهترین و جدیدترین دستگاه های ساشه پودری و مایع است که توسط البرز ماشین کرج برای اولین بار طراحی و تولید شده تا بتواند برای بسته بندی بصورت ساشه مورد استفاده قرار بگیرد. این دستگاه مواد پودری یا گرانول را به سه شکل بالشتی، سه طرف دوخت و هرمی تولید میکند. این دستگاه بسته بندی ساشه سه کاره خود دارای یک نوار نقاله مدولار در جلوی دستگاه است که ساشه های تولیدی را به خارج از دستگاه هدایت میکند. البرز ماشین کرج به عنوان اولین سازنده این دستگاه آن را با نام ساشه سه کاره هوشمند نیز معرفی میکند.

مشخصات فنی دستگاه بسته بندی ساشه 3 کاره

تولید ساشه های مدادی (بالشتی)، سه طرف دوخت، هرمی توسط دستگاه بسته بندی ساشه 3 کاره انجام میشود. ابعاد دستگاه چیزی در حدود طول، عرض و ارتفاع به ترتیب 60، 60 و 180 سانتیمتر است و  سرعت کارکرد دستگاه بین 40 الی 60 بسته در دقیقه میباشد. وزن ساشه های تولیدی دستگاه بسته بندی ساشه سه کاره 1 تا 250 گرم است. این دستگاه قابلیت سفارشی سازی را توسط خریدار دارد و مصرف کننده میتواند بسته به نیاز خود دستگاه مورد نظر را سفارش دهد.

از موارد کاربردی این دستگاه جهت بسته بندی انواع آجیل و خشکبار، شکر، نمک، پودر قهوه و نسکافه، ادویه جات، شیر، آب، الکل، شامپو، آب میوه و ... میباشد. ین دستگاه دارای PLC، صفحه نمایش لمسی، سیستم کنترل هوشمند عیب یاب خودکار میباشد که میتواند رابط کاربری بسیار خوبی را برای این دستگاه به ارمغان بیاورد.

ابعاد دستگاه

طول 60 ×عرض 60 × ارتفاع 180 سانتیمتر

سرعت کارکرد

40 الی 60 بسته در دقیقه

وزن ساشه

1 تا 250 گرم

میزان برق مصرفی

تک فاز یا سه فاز، 220 ولت یا 380 ولت

1 دیدگاه برای دستگاه بسته بندی ساشه 3 کاره

  1. علی کامیاری (خریدار محصول)

    راضی بودم

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دریافت مشاوره تلفنی شماره خود را وارد کنید

مشاوره البرز ماشین کرج
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
خانه