09108698783
شرکت دانش بنیان البرز ماشین کرج
شرکت دانش بنیان
شرکت دانش بنیان البرز ماشین کرج
دانش بنیان
دستگاه نوار بازبینی با انتقال یک دستگاه کاربردی می باشد که در خط خلال سیب زمینی برای بازبینی و انتقال آن به دستگاه اسلایسر کاربرد دارد

دستگاه نوار بازبینی با انتقال البرز ماشین کرج

جهت اطلاع از قیمت با شماره تلفن های : 

09108698783 

02634722902-4 

تماس حاصل فرمایید

دسته ها:
شناسه محصول: Review bar with transition

دستگاه نوار بازبینی با انتقال که در این بخش به شما معرفی می کنیم یکی دیگر از دستگاه های تولیدی و همچنین ابتکاری شرکت البرز ماشین کرج می باشد که برای بازبینی سیب زمینی و همچنین انتقال آن به بخش بعد کاربرد دارد و در اصل جایگزین یک نوار نقاله بازبینی و یک دستگاه بالابر شده است. این دستگاه در خط تولید خلال سیب زمینی در میان دستگاه پوست گیر و همچنین دستگاه اسلایسر قرار میگیرد.

دستگاه نوار بازبینی با انتقال

این دستگاه نوار بازبینی با انتقال همان گونه که گفته شد در بین دستگاه پوست گیر سیب زمینی و اسلایسر قرار میگیرد. نکته و کاربرد این دستگاه به این صورت است که به دلیل آن که دستگاه های پوست گیر سیب زمینی به صورت سایشی عمل پوست گیری را انجام میدهند ممکن است به دلیل صاف نبودن قسمت هایی از سیب زمینی عمل پوست گیری به درستی صورت نگرفته باشد و شما نیاز دارید تا بعد از خروج سیب زمینی از دستگاه پوست گیر آن ها را بازبینی کنید و از پوست گیری شدن سیب زمینی ها اطمینان حاصل کنید.

به عبارتی این دستگاه به شما کمک میکند تا به جای آن که یک نوار نقاله بازبینی و همچنین یک دستگاه بالابر خریداری کنید با خرید این دستگاه هم بالابر و هم نوار بازبینی داشته باشید. جنس نوار نقاله این دستگاه از پلاستیک می باشد که مقاومت بالایی در برابر رطوبت دارد و همچنین جنس بدنه آن به صورت تمام استیل است و حتی در قسمت پایه ها از پروفیل استیل استفاده شده است تا بتوانید به سادگی آن را شستشو داده و ضد عفونی کنید.

این دستگاه از یک موتور 0.75 کیلووات برای انتقال محصول استفاده می کند که میتوانید بسته به نیاز خود آن را به صورت 3 فاز و یا تک فاز سفارش دهید تا بر روی دستگاه قرار بگیرد. این دستگاه دارای 18 ماه گارانتی و 15 سال خدمات پس از فروش می باشد و شما میتوانید با خیالی آسوده از نظر خدمات پس از فروش دستگاه ها به خرید آن ها بپردازید.

جهت خرید و یا دریافت قیمت نوار بازبینی با انتقال شما میتوانید به سادگی به وسیله شماره های ثبت شده در پایین سایت با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید و همچنین میتوانید به وسیله شماره همراه ثبت شده در تمامی پیام رسان ها با ما در ارتباط باشید تا به خوبی شما را راهنمایی کنند. شما همچنین میتوانید با مراجعه به شرکت البرز ماشین کرج از نزدیک با دستگاه ها آشنا شوید.

ابعاد

طول 320 عرض 54 ارتفاع 230

جنس بدنه

تمام استیل

نوع موتور

0.75 کیلووات

جنس نوار نقاله

پلاستیک

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دستگاه نوار بازبینی با انتقال البرز ماشین کرج”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای بهره مندی از مشاوره رایگان میتوانید با این شماره تماس بگیرید  4-02634722902
در صورت نیاز به ارتباط از طریق شبکه های اجتماعی نظیر واتس آپ، ایتا، روبیکا، تلگرام میتوانید با این شماره در ارتباط باشید  09108698783
با دنبال کردن ما در اینستاگرام از جدیدترین اخبار روز فروشگاه مطلع شوید https://instagram.com/alborzmachine

محصول-البرز ماشین کرج
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
خانه