09108698783
شرکت دانش بنیان البرز ماشین کرج
شرکت دانش بنیان
شرکت دانش بنیان البرز ماشین کرج
دانش بنیان

راهنمای خرید دستگاه گونی پرکن صنعتی

دستگاه گونی پرکن صنعتی یکی دیگر از دستگاه تولیدی شرکت البرز ماشین کرج ست که برای بسته بندی انواع محصولات تا وزن 50 کیلو گرم کاربرد دارد

فهرست مطالب

یکی از قدیمی ترین لفاف های بسته بندی که همچنان بسیاری از محصولات در داخل آن بسته بندی می شود گونی است که به دلیل حمل آسان و همچنین قابلیت انبار کردن آسان محصولات حجیم همچنان بسیاری از تولید کنندگان از آن استفاده می کنند اما امروزه دستگاه گونی پرکن صنعتی به کمک تولید کنندگان آمده است و باعث شده است که بتوانند با سرعت بالایی محصولات خود را در داخل گونی بسته بندی کنند اما این دستگاه ها هم انواع گوناگونی دارند و قیمت آن ها بر اساس نحوه عملکرد آن ها و همچنین حجم تولید آن ها تغییر میکند.

ما در این مقاله میخواهیم شما را با انواع دستگاه گونی پرکن که در شرکت البرز ماشین کرج به تولید میرسد آشنا کنیم و شما را راهنمایی کنیم که بتوانید بسته به نیاز خود به خرید این دستگاه ها بپردازید و سرعت بسته بندی محصولات خود را بیشتر کنید و بتوانید نیاز های مشتریان خود را به خوبی برطرف کنید.

دستگاه گونی پرکن صنعتی

خوب قبل از این که بخواهیم به دستگاه های گونی پرکن بپردازیم اول باید به نکاتی توجه داشته باشید که خیلی مهم است و بسیاری از خریداران به این نکات توجه نمی کنند و بعد از خرید دستگاه متوجه می شوند که دستگاه خریداری شده نمیتواند نیاز آن ها را برطرف کند و یا این که سرعت مناسبی برای تولیدات آن ها ندارد و در خیلی از موارد هم میتوانستند با تغییراتی دستگاه مورد نظر خود را ارزان تر خریداری کنند.

اول از همه باید ببینیم که میخواهیم چه محصولاتی را در داخل گونی بسته بندی کنید و ساختار آن ها به چه صورت است. ساختار این محصولات به دو دسته پودر و گرانول تقسیم بندی می شوند که بیشتر محصولات که در داخل گونی بسته بندی می شوند دارای ساختار گرانولی می باشند یعنی بزرگ تر از دانه های شکر و این که ساختار آن ها به صورت دانه ای است.

نکته بعد میزان تولید است به عنوان مثال اگر تولیدات شما محدود است مثلا کشاورز هستین و میخواهید به صورت فصلی به بسته بندی نخود بپردازید حتما نیازی نیست که یک دستگاه گران قیمت خریداری کنید و میتوانید با خرید دستگاه های ساده تر با هزینه کمتر محصول خود را بسته بندی کنید. در آخر نوع محصول شما است مثلا اگر محصول شما شامل صنایع غذایی نمی شود و بهداشت در آن مهم نمی باشد می توانید مخزن و بسیاری از قطعات را به صورت فلزی خریداری کنید تا هزینه های شما کمتر شود.

دستگاه گونی پرکن صنعتی یکی دیگر از دستگاه تولیدی شرکت البرز ماشین کرج ست که برای بسته بندی انواع محصولات تا وزن 50 کیلو گرم کاربرد دارد

انواع دستگاه گونی پرکن صنعتی

دستگاه های گونی پرکن شرکت البرز ماشین کرج شامل دو مدل می شوند مدل اول دستگاه گونی پرکن تک توزین می شود که از آن میتوانید برای پرکردن انواع گونی و کارتن و یا کیسه استفاده کنید که دارای ساختاری ساده بوده و دارای تکنولوژی پیچیده ای نمی باشد و کار کردن با آن بسیار ساده است و دستگاه بعدی گونی پرکن نیمه اتوماتیک است که سرعت وزن کشی بالاتری دارد و بیشتر در کارگاه های بزرگ و جاهایی که میخواهند به صورت مداوم به پر کردن گونی بپردازند کاربرد دارد.

دستگاه های گونی پرکن نیمه اتومات یا دو توزین دارای صفحه نمایش رنگی و همچنین سیستم های هوشمند وزن کشی بوده و میتواند محصولات شما را با دقتی بسیار بالا تر برای شما وزن کشی و بسته بندی کند و میتوانید از آن برای پر کردن انواع محصولات گرانولی در داخل گونی استفاده کنید.

دستگاه گونی پرکن آنالوگ

یکی از دستگاه ها که میتواند برای تولید کنندگان کوچک بسیار مورد استفاده قرار بگیرد و با هزینه ای اندک محصولات خود را بسته بندی کنند دستگاه های گونی پرکن آنالوگ می باشند. اولین نکته در خصوص این دستگاه بهره گیری از برق تک فاز است و برای استفاده از آن نیازی ندارید که حتما به برق 3 فاز دسترسی داشته باشید و میتوانید در داخل کارگاه های کوچک به سادگی از آن استفاده کنید. نکته بعدی ابعاد دستگاه می باشد که به این صورت است که طول 85 عرض 75 ارتفاع 100 می باشد که کاملا برای استفاده در محیط های کوچک مناسب می باشد.

جنس مخزن و همچنین قسمت هایی که با محصول شما در ارتباط است از استیل می باشد که مقاومت بالایی در برابر رطوبت دارد و میتوانید از آن برای بسته بندی انواع محصولات در صنایع غذایی استفاده کنید که استفاده از استیل باعث می شود تا بتوانید به سادگی مخزن دستگاه را شستشو دهید. به دلیل آن که دستگاه به صورت صفر تا صد در شرکت البرز ماشین کرج به تولید میرسد شما میتوانید این مخزن را در صورت نیاز از فلز سفارش دهید البته در صورتی که محصول شما شامل صنایع غذایی نمی شود مانند کود های گیاهی.

این دستگاه میتواند از وزن 2 الی 50 کیلوگرم را به سادگی برای شما بسته بندی کند و شما میتوانید از این دستگاه برای بسته بندی انواع محصولات ریز گرانولی در داخل گونی مانند برنج یا انواع حبوبات و خشکبار استفاده کنید. در صورتی که میخواهید درب گونی ها را دوخت دهید شما میتوانید از دستگاه دوخت برای دوخت دادن درب گونی ها استفاده کنید البته این دستگاه را باید به صورت جدا خریداری کنید.

دستگاه گونی پرکن نیمه اتوماتیک

دستگاه دیگری که میتوانید از آن برای پر کردن انواع محصول گرانولی در داخل گونی استفاده کنید دستگاه گونی پرکن نیمه اتوماتیک دو توزین می باشد که سرعت وزن کشی بسیار بالاتری دارد و میتوانید از آن برای بسته بندی انواع محصولات گرانولی در داخل گونی استفاده کنید. این دستگاه دارای دو عدد توزین و یا همان واحد اندازه گیری وزن می باشد که با دارا بودن سنسور های حساس میتواند به صورت دقیق محصول شما را وزن کشی کرده و در داخل گونی برای شما بسته بندی کند.

نحوه عملکرد دستگاه گونی پرکن دو توزین به این صورت است که ابتدا محصول شما به وسیله یک بالابر به داخل مخزن دستگاه انتقال پیدا میکند و شما حتی میتوانید بالابر را به وسیله سنسور هایی به دستگاه متصل کنید تا به صورت دقیق تشخیص دهد که مخزن شما به چه میزان محصول در داخل آن وجود دارد و تنها زمانی که محصول در داخل مخزن دستگاه کم می شود روشن شود و مخزن دستگاه را پر کند.

سپس محصول به وسیله سینی های ویبره مخصوص دستگاه به داخل توزین ها یا همان واحد اندازه گیری وزن انتقال پیدا میکند و دستگاه طبق وزن مورد نظر شما که تعیین شده است وزن محصول را اندازه گیری میکند. بعد از آن که وزن به میزان مورد نظر شما برسد دستگاه به وسیله یک آلارم و چراغ به اپراتور پیغام می دهد تا اپراتور گونی را در زیر نازل دستگاه قرار دهد و به وسیله یک پدال فرمان انتقال محصول را صادر کند. بعد از فشردن پدال به وسیله گیره هایی گونی به خوبی نگهداشته می شود و محصول به داخل گونی انتقال پیدا میکند.

در قسمت جلویی دستگاه یک نوار نقاله قرار میگیرد و بعد از پرشدن گونی به قسمت دوخت انتقال پیدا میکند تا بتوانید با استفاده از دستگاه دوخت به سادگی درب گونی ها را دوخت داده و آن ها را آماده انتقال به بازار فروش کنید. شما میتوانید در صورت نیاز حتی از دستگاه دوخت سلفون استفاده کنید و به جای گونی محصولات خود را در داخل سلفون به سادگی تا 50 کیلو گرم بسته بندی کنید. این دستگاه نسبت به دستگاه تک توزین ابعاد بزرگ تری دارد و در دو مدل تک فاز و همچنین سه فاز به تولید میرسد و شما میتوانید بسته به امکانات خود به خرید دستگاه بپردازید.

البته باید دقت داشته باشید که دستگاه های تک فاز به صورت پنوماتیک می باشند و برای استفاده از آن ها باید از یک پمپ باد استفاده کنید زیرا تمامی جک های دستگاه از نوع بادی می باشند و با نیرو باد باز و بسته می شوند. البته از نظر قدرت و سرعت بسته بندی دستگاه های مکانیکی با دستگاه های پنوماتیک تفاوتی ندارند.

ابعاد این دستگاه به این صورت است طول 180 عرض 140 ارتفاع 290 می باشد و برای استفاده از آن به این فضا نیاز دارید البته عرض دستگاه بدون نوار جلو است و در صورت نیاز به نوار جلو دستگاه باید عرض بیشتری را در نظر بگیرید البته نوار را میتوانید بسته به نیاز خود به صورت سفارشی خریداری کنید. این دستگاه دارای سیستم های هوشمند PLC و HMI می باشد که یک رابط کاربری پویا را در اختیار شما قرار داده است.

دستگاه های جانبی دستگاه گونی پرکن

دستگاه های گونی پرکن را شما میتوانید با دستگاه های جانبی گوناگونی خریداری کنید که میتواند به شما برای بسته بندی گونی ها و همچنین نشان دادن اطلاعات محصول شما کمک کند که در ادامه تعدادی از آن ها را برای شما نام میبریم. اولین دستگاه دستگاه های بالابر می باشند که بسته به نوع محصول شما به تولید میرسند که شامل بالابر های زد و بالابر کاسه ای و بالابر های نواری pvc می شود که به سادگی میتواند محصول شما را به داخل مخزن دستگاه انتقال دهد.

دستگاه های بالابر بر اساس نوع محصول شما به تولید میرسند البته نا گفته نماند شما میتوانید برای انتقال محصول به داخل مخزن از نیرو انسانی استفاده کنید اما سرعت عمل شما کاهش پیدا می کند در این صورت.

دستگاه بعدی دستگاه دوخت است که برای دوخت درب گونی به وسیله نخ کاربرد دارد و شما میتوانید با استفاده از آن انواع گونی های کنفی و یا گونی های پلاستیکی را دوخت دهید. در صورتی که میخواهید محصول را در داخل کیسه پلاستیکی بسته بندی کنید میتوانید از دستگاه های دوخت حرارتی نیمه اتومات استفاده کنید که بر روی نوار نقاله دستگاه نصب می شود.

دستگاه بعد دستگاه جت پرینتر است که برای چاپ مشخصات محصول بر روی گونی ها کاربرد دارد البته باید توجه داشته باشید این دستگاه برای چاپ بر روی گونی های پلاستیکی کاربرد دارد. با استفاده از دستگاه جت پرینتر میتوانید اطلاعاتی مانند تاریخ انقضا و یا تاریخ تولید و سایر مشخصات اینچنینی را بر روی گونی ها چاپ نمایید تا مشتریان شما از آن اطلاع پیدا کنند.

خرید دستگاه گونی پرکن

در صورتی که میخواهید به خرید دستگاه های گونی پرکن شرکت البرز ماشین کرج بپردازید به سادگی میتوانید به وسیله شماره های ثبت شده در پایین سایت با واحد فروش ما در تماس باشید تا از قیمت دقیق دستگاه و همچنین هماهنگی های لازم را در خصوص خرید دستگاه مورد نیاز خود انجام دهید زیرا دستگاه باید بسته به نیاز های شما به تولید برسد و به سادگی میتوانید به این شکل از قیمت دقیق دستگاه اطلاع پیدا کنید.

همچنین میتوانید به صورت حضوری به شرکت البرز ماشین کرج مراجعه کنید و از نزدیک با انواع دستگاه های بسته بندی آشنا شوید و در صورت امکان محصول مورد نظر خود را با استفاده از دستگاه های بسته بندی گونی پرکن شرکت البرز ماشین کرج تست کرده و بسته بندی کنید.

کلام آخر

ما در این مقاله به معرفی انواع دستگاه های گونی پرکن شرکت البرز ماشین کرج پرداخته ایم و شما را با ویژگی های هر یک از دستگاه ها آشنا کرده ایم تا بتوانید بسته به نیاز خود به خرید این دستگاه ها بپردازید و به سادگی محصول خود را در داخل گونی بسته بندی کنید. تمامی دستگاه های تولیدی شرکت البرز ماشین کرج دارای 18 ماه گارانتی و 15 سال خدمات پس از فروش می باشند و شما میتوانید با خیالی آسوده به خرید این دستگاه ها بپردازید. اگر شما هم تجربه خرید و یا استفاده از این دستگاه ها را دارید خوشحال می شویم تا آن را با ما در پایین به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
خانه