09108698783
شرکت دانش بنیان البرز ماشین کرج
شرکت دانش بنیان
شرکت دانش بنیان البرز ماشین کرج
دانش بنیان

مهم ترین ویژگی بسته بندی ادویه رستوران و هتل ها

بسته بندی ادویه رستوران و هتل ها علاوه بر این که باید جذاب باشد باید از ادویه های با کیفیتی هم در آن ها استفاده شده باشد که در این مقاله به آن پرداخته ایم

فهرست مطالب

یکی از پر مصرف ترین محصولات در هتل ها و مخصوصا رستوران ها ادویه های بکار رفته غذای آن ها است و دلیل آن که بسیاری از غذا های رستوران های بزرگ جهان بسیار خوش طعم و خوش عطر می باشد استفاده از ادویه های بسیار با کیفیت است بنا بر این ما تصمیم گرفتیم که در این مقاله به ویژگی بسته بندی ادویه رستوران و هتل ها بپردازیم تا اگر شما هم تولید کننده یا وارد کننده این محصول از سایر کشور های دنیا هستین بتوانید وارد بازار فروش محصولات خود به رستوران ها و هتل ها شوید که میتوانند به خریداران اصلی محصولات شما تبدیل شوند.

ویژگی بسته بندی ادویه رستوران و هتل ها

البته تنها بسته بندی برای هتل ها و رستوران های بزرگ مهم نیست از همه مهم ترین برای این مکان ها کیفیت ادویه است و قبل از این که بخواهید با بسته بندی های با کیفیت و جذاب توجه آن ها را به خود جلب کنید باید بتوانید یک محصول بسیار با کیفیت را به آن ها ارائه دهید زیرا در مواردی مانند استفاده در آشپز خانه رستوران و هتل جذابیت بصری بسته بندی مهم نمی باشد مهم این است که بسته بندی توانسته باشد کیفیت محصول را مانند روز اول آن حفظ کرده باشد و کیفیت بالایی داشته باشد.

در ادامه میخواهیم به هر یک از موارد مانند بسته بندی ادویه برای هتل ها و همچنین بسته بندی ادویه برای رستوران ها به صورت جداگانه بپردازیم تا بتوانید محصولات خود را بسته به نیاز های هر یک از آن ها به خوبی بسته بندی کرده و بتوانید آن ها را جذب محصولات خود کنید.

بسته بندی ادویه برای هتل

هتل ها از ادویه جات در محل های گوناگونی استفاده میکنند که بسته به نیاز خود به خرید ادویه ها می پردازند و شما باید بدانید که محصول خود را به چه صورت بسته بندی کنید برای آن محل مناسب است. اولین محل که ادویه جات را برای آن قسمت خریداری میکنند در داخل آشپز خانه است تا بتوانند به خوبی غذا ها را آماده کنند. معمولا هتل ها از بهترین ادویه ها برای پخت غذا استفاده میکنند مخصوصا هتل های 5 ستاره که باید کیفیت بالایی را به مشتریان خود ارائه کنند.

ادویه های مورد استفاده در داخل آشپز خانه معمولا در داخل بسته بندی های بزرگ مانند کیسه و یا سلفون های بزرگ چند کیلویی بسته بندی می شوند زیرا مصرف ادویه جات در این محل ها بالا بوده و ادویه جات بعد از باز شدن بسته بندی به سرعت مصرف می شوند مخصوصا ادویه جات پر مصرف مانند فلفل و یا زرد چوبه و محصولات مشابه آن. بنا بر این شما باید بتوانید ادویه جات خود را با استفاده از دستگاه های مناسب در کیسه های بزرگ به گونه ای بسته بندی کنید که برای این قسمت مناسب باشد که در ادامه تعدادی از دستگاه ها را به شما معرفی میکنیم.

بسته بندی ادویه برای سالن غذا خوری

خیلی از هتل های بزرگ و مشهور مخصوصا آن هایی که 5 ستاره می باشند معمولا ادویه ها را در داخل نمکدان بر روی میز ها قرار می دهند اما این نوع قرار دادن برای ادویه جات پر مصرف مناسب است مانند فلفل سیاه و یا سماق که بیشتر به این شکل بر روی میز قرار میگیرند اما باز ممکن است به دلایل گوناگونی این ادویه جات در مدت زمان های طولانی بدون استفاده بر روی میز ها قرار بگیرند و به دلیل نفوذ هوا به داخل نمکدان ها دیگر کیفیت اولیه خود را نداشته باشند.

این مشکل باعث می شود تا مهمان ها با مصرف ادویه های بیکیفیت یک برداشت اشتباه از هتل داشته باشند و به عبارتی یک مورد منفی برای هتل ها محسوب می شود. برای حل این مشکل بسیاری از هتل ها تصمیم گرفته اند تا از بسته بندی های تک نفره ادویه استفاده کنند. این نوع از بسته بندی ها هم باعث می شوند کیفیت ادویه حفظ شود و هم مصرف آن برای مهمان ها ساده تر است. البته پیشنهاد میدهیم که برای فروش ادویه به هتل ها به این شکل تا جای ممکن از متریال های با کیفیت و طراحی های جذاب برای بسته بندی ادویه به صورت تک نفره استفاده کنید.

بسته بندی ادویه مخصوص هتل ها

البته امروزه بسیاری از هتل های بزرگ ترجیح می دهند تا برند و اسم هتل خودشان بر روی بسته بندی های ادویه های مصرفی بر روی میز ها چاپ شود زیرا این کار باعث می شود هم اسم برند آن ها بهتر در حافظه مشتری بماند و هم به دلیل حمل آسان این نوع از بسته بندی بسیاری از مهمان ها آن ها را برداشته و با خود میبرند که باعث تبلیغ آن هتل می شود زیرا ممکن است آن ادویه در محلی دیگر و خارج از هتل مورد استفاده قرار بگیرد و به عبارتی این کار میتواند به عنوان یک تبلیغ ساده و کم هزینه برای هتل محسوب شود.

بنا براین اگر شما بتوانید به ارائه محصولات با کیفیت نظر هتل ها را به خود جلب کنید و بر اساس سفارش آن ها به بسته بندی ادویه جات با برند آن ها بپردازید میتوانید تعدادی مشتری که خریداران عمده و دائمی شما می شوند را به سادگی جذب کنید و سود قابل توجه ای از این راه به دست بیاورید. اگر دقت داشته باشید امروزه بسیاری از برند های بزرگ بسته به سفارش هتل ها به بسته بندی ادویه میپردازند.

بسته بندی ادویه برای رستوران ها

نحوه مصرف ادویه جات را اگر بخواهیم برای رستوران ها بررسی کنیم باید بگوییم که مانند هتل ها برای مصارف آشپز خانه های خود به صورت فله یا همان در داخل بسته های بزرگ خریداری میکنند و برای سالن های غذا خوری خود به صورت تک نفره اما از نظر کیفیت رستوران ها درجه بندی می شوند و در بسیاری از موارد رستوران های کوچک و یا رستوران هایی که غذا ارزان قیمت به مشتریان عرضه میکنند به سراغ ادویه های بسیار با کیفیت و درجه یک نمی روند.

اگر بخواهیم که برای جذب این رستوران ها اقدام کنیم باید چکار کنید 2 راهکار وجود دارد اول کم کردن کیفیت ادویه جات و بسته بندی شکیل است و دوم استفاده از ادویه درجه یک و استفاده از سلفون و بسته بندی هایی ساده  است که پیشنهاد ما این است که از راه دوم استفاده کنید زیرا ادویه های با کیفیت حتی در داخل رستوران های ارزان قیمت هم میتواند باعث شود مشتری های آن رستوران بیشتر شود و رستوران های کوچک بیشتر بخواهند ادویه های خود را از شما تهیه کنند که این خود میتواند بازار های فروش مناسبی را برای شما ایجاد کند.

حال باید چکار کنیم ؟ برای کم کردن هزینه های بسته بندی و همچنین ارائه محصول با کیفیت بهتر است این کار ها را انجام دهید. ابتدا محصول خود را به صورت عمده و از تامین کنندگان بزرگ تهیه کنید تا قیمت تمام شده خرید ادویه برای شما پایین تر بوده و بتوانید هزینه های خود را کم کنید.در قدم بعد پیشنهاد می دهیم از سلفون های ساده بی رنگ استفاده کنید زیرا باعث می شود هزینه های بالایی برای چاپ بر روی سلفون ها نداشته باشید و این که بازار هدف شما مغازه دار ها می باشند و نه مشتریان کوچک و زیاد مهم نمی باشد که حتما چاپ داشته باشد.

استفاده از سلفون های ساده و بدون چاپ همچنین باعث می شود که مصرف کنندگان بتوانند به خوبی کیفیت محصول را تشخیص دهند که این مورد باعث می شود هم مصرف کنندگان در داخل رستوران ها راضی تر باشند و هم خریدارانی که میخواهند برای اولین بار از شما خرید داشته باشند سریع تر اعتماد کنند.

ماشین آلات بسته بندی ادویه رستوران و هتل

حال که متوجه شده اید که بسته بندی ادویه جات برای هتل ها و رستوران ها و بازار یابی در این بخش برای فروش محصولات میتواند سود قابل توجه ای را داشته باشد و به چه صورت محصول را بسته بندی کنید بهتر است. میخواهیم شما را با تعدادی از ماشین آلات مورد استفاده برای بسته بندی ادویه آشنا کنیم تا بتوانید به سادگی به این بازار ها ورود کنید.

دستگاه پرکن ادویه کوچک

دستگاه پرکن ادویه کوچک یا بسته بندی های تک نفره میتوانند به شما کمک کنند که بتوانید ادویه را در بسته های کوچک و برای مصارف تک نفره یا یک بار مصرف بسته بندی کنید. این نوع از دستگاه ها به اسم دستگاه های بسته بندی ساشه معروف می باشند که میتوانند به سادگی انواع ادویه را در طرح های گونا گون و در داخل بسته بندی های تک نفره برای شما بسته بندی کند. از این دستگاه میتوانید برای بسته بندی ادویه برای مصرف در داخل سالن های غذاخوری رستوران ها یا هتل ها استفاده کنید.

برای بسته بندی ادویه به این صورت از دستگاه های ساشه پودری مدادی استفاده می شود که میتوانند ادویه را در داخل سلفون و در وزن 30 گرم با سرعت بالایی برای شما بسته بندی کند سرعت تولید این دستگاه چیزی در حدود 30 الی 35 بسته در دقیقه می باشد و به خوبی میتوانید با استفاده از این دستگاه به بسته بندی ادویه بپردازید البته نکته ای که در خصوص دستگاه های بسته بندی ساشه شرکت البرز ماشین کرج وجود دارد این است که میتوانید با این دستگاه ها با تغییرات کوچکی به بسته بندی محصولات مایع هم بپردازید و محصولاتی مانند آب لیمو های تک نفره هم به تولیدات خود اضافه کنید.

دستگاه پرکن ادویه سلفونی

یکی دیگر از دستگاه ها که میتواند در بسته بندی ادویه در داخل پاکت های بزرگ به شما کمک کند دستگاه بسته بندی ادویه سلفونی است این دستگاه ها میتوانند با سرعت بالایی ادویه را در داخل سلفون تا وزن 1100 گرم به صورت کاملا اتوماتیک بسته بندی کند و سرعت تولید این دستگاه چیزی در حدود 20 الی 35 بسته در دقیقه است البته این دستگاه میتواند وزن های کمتر هم از 10 گرم هم بسته بندی کند و سرعت تولید آن بسته به وزن محصولات شما تغییر میکند.

شما میتوانید در صورتی که دوست داشته باشید ادویه جات خود را حتی در داخل پوچ باکس ها بسته بندی کنید این نوع از بسته بندی به دلیل آن که نگهداری ادویه ها را آسان تر میکند و میتوانید بدون از بین رفتن عطر و طعم ادویه بعد از مصرف مقداری از آن را نگهدارید بسیار محبوب شده است. برای بسته بندی به این صورت باید از دستگاه های بسته بندی دوی پک استفاده کنید که به صورت کاملا خودکار ادویه ها را در داخل پاکت های از قبل آماده شده انتقال می دهد.

این دستگاه ها میتوانند به صورت کاملا اتوماتیک و بدون دخالت دست به بسته بندی محصولات شما بپردازند همچنین نکته ای که در داخل تمامی آن ها مشترک است این است که در تمامی بخش هایی که با محصول شما در تماس است از استیل استفاده شده است تا هیچ گونه آلودگی وارد محصولات شما نشود و شما بتوانید به سادگی آن ها را تمیز کنید.

بسته بندی ادویه رستوران و هتل ها علاوه بر این که باید جذاب باشد باید از ادویه های با کیفیتی هم در آن ها استفاده شده باشد که در این مقاله به آن پرداخته ایم

کلام آخر

ما در این مقاله به بسته بندی ادویه رستوران و هتل ها پرداخته ایم و نکاتی را برای شما بیان کردیم که بتوانید به خوبی ادویه های خود را برای فروش بهتر به آن ها آماده کنید و چه نکاتی را رعایت کنید میتوانید به خوبی هتل ها و رستوران ها را به خرید محصولات خود ترغیب کنید پرداخته ایم. البته در آخر خلاقیت شما در بسته بندی محصولات است که میتواند این مشتریان را به محصولات شما جذب کند و شما میتوانید با داشتن خلاقیت در بسته بندی و بازار یابی به خوبی این مشتریان جذب محصولات خود کنید.

همچنین در این مقاله تعدادی از ماشین آلات که میتوانند به شما برای بسته بندی محصولات کمک کنند را به شما معرفی کردیم تا بتوانید با استفاده از آن ها به سادگی و با سرعت بالایی به بسته بندی ادویه جات بپردازید البته ما در شرکت البرز ماشین کرج تولید کننده تمامی دستگاه های فرآوری ادویه جات از خشک کردن تا آسیاب و بسته بندی می باشیم و میتوانید به سادگی با استفاده از آن ها محصولات خود را از صفر تا صد درصد فرآوری کنید.

در صورتی که میخواهید به خرید هر یک از دستگاه های گفته شده بپردازید میتوانید به سادگی با شماره های ثبت شده در داخل سایت تماس حاصل نمایید تا کارشناسان فروش ما به سادگی شما را برای خرید این دستگاه ها راهنمایی کنند. در صورتی که شما هم تجربه خرید و یا بسته بندی محصولات را دارید خوشحال می شویم تا آن را با ما در پایین این مقاله به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
خانه