09108698783
شرکت دانش بنیان البرز ماشین کرج
شرکت دانش بنیان
شرکت دانش بنیان البرز ماشین کرج
دانش بنیان
دستگاه بالابر نواری pvc یکی دیگر از تولیدات شرکت البرز ماشین کرج می باشد. این بالابر pvc دارای دیواره و پله هایی از جنس pvc می باشد

بالابر نواری pvc البرز ماشین کرج

جهت اطلاع از قیمت با شماره تلفن های : 

09108698783 

02634722902-4 

تماس حاصل فرمایید

دسته ها:
شناسه محصول: Conveyor pvc

دستگاه بالابر نواری pvc شرکت البرز ماشین که در این پست به شما معرفی میکنیم یک دستگاه بسیار با کیفیت می باشد که برای جا به جایی انواع محصولات بسته به ساختار آن ها که میتوان آن ها را با این نوع از نوار نقاله جا به جا کرد می باشد. این دستگاه به اسم نوار نقاله پله دار pvc هم در بازار شناخته می شود. منظور از پله وجود پله هایی در قسمت میانی نوار نقاله می باشد که با استفاده از آن ها محصول جا به جا می شود.

دستگاه بالابر نواری pvc

جنس این پله ها از پی وی سی نرم می باشد که باعث می شود که هیچ گونه آسیبی به محصول شما وارد نشود همچنین در کناره های نوار نقاله اگر دقت داشته باشید دیواره ای از نوع پی وی سی نرم طراحی شده است که باعث می شود میزان ریزش محصول از داخل بالابر به حد اقل برسد و بدون هیچ گونه نگرانی محصول شما جا به جا شود.

ما در شرکت البرز ماشین کرج از این بالابر پی وی سی بیشتر برای جا به جایی انواع محصول به داخل مخزن دستگاه بسته بندی استفاده میکنیم که در این نمونه که عکس آن را برای شما قرار داده ایم برای جا به جایی محصول ذغال به داخل مخزن دستگاه بسته بندی می باشد. جنس بدنه این نوار نقاله از فلز می باشد که به وسیله یک لایه رنگ کوره ای الکترو استاتیک پوشش داده شده است که مقاومت آن را در برابر رطوبت و یا خوردگی به صورت چشمگیری بالا برده است.

بالابر pvc پله دار

ابعاد این بالابر نواری pvc کاملا قابلیت سفارشی سازی دارد و شما میتوانید بسته به نیاز خود به خرید این بالابر بپردازید اما در این مورد ابعاد این دستگاه به این صورت می باشد که طول آن 420 عرض نوار 70 و ارتفاع آن 380 می باشد که برای انتقال محصول به داخل دستگاه بسته بندی کیسه پرکن طراحی شده است. در نهایت به قلب تپنده دستگاه یا همان موتور دستگاه میرسیم که شامل یک موتور 75 صدم سه فاز می شود البته شما میتوانید بسته به نیاز خود این موتور را به صورت تک فاز هم سفارش دهید.

این دستگاه بالابر pvc پله دار دارای 18 ماه گارانتی و همچنین 15 سال خدمات پس از فروش می باشد و شما میتوانید بدون هیچ گونه نگرانی بابت تامین قطعات و همچنین خدمات دستگاه به خرید آن بپردازید و شرکت البرز ماشین کرج همواره در کنار شما می باشد. برای دریافت قیمت و همچنین دریافت مشاوره در خصوص این دستگاه میتوانید به وسیله شماره های ثبت شده در پایین سایت با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید زیرا این دستگاه بسته به سفارش شما به تولید میرسد و قیمت این دستگاه بسته به سفارش شما متغیر می باشد.

ابعاد

ارتفاع 420، عرض 70، طول 380 سانتیمتر

موتور دستگاه

75 صدم 3 فاز با قابلیت تغییر به تک فاز

جنس بدنه

آهن با یک لایه رنگ کوره ای الکترو استاتیک

جنس نوانر نقال

PVC کناره ها و پله ها هم از PVC می باشد

گارانتی

دارد: 18 ماه گارانتی 15 سال خدمات پس از فروش

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “بالابر نواری pvc البرز ماشین کرج”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای بهره مندی از مشاوره رایگان میتوانید با این شماره تماس بگیرید  4-02634722902
در صورت نیاز به ارتباط از طریق شبکه های اجتماعی نظیر واتس آپ، ایتا، روبیکا، تلگرام میتوانید با این شماره در ارتباط باشید  09108698783
با دنبال کردن ما در اینستاگرام از جدیدترین اخبار روز فروشگاه مطلع شوید https://instagram.com/alborzmachine

محصول-البرز ماشین کرج
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
خانه