دستگاه خشک کن گوجه

گوجه خشک‌ شده عمر بسیار طولانی تری داشته و مصرف بسیار راحت‌تری هم دارد. از پودر گوجه می‌توان به‌عنوان جایگزین رب در غذاهای ایرانی استفاده کرد و نحوه مصرف و نگهداری ان هم از سس و رب بسیار راحت‌تر است. امروزه استقبال از خرید گوجه خشک شده و پودر گوجه خشک‌شده رو به افزایش است و بهترین راه ساخت آن استفاده از دستگاه خشک کن کوجه است. از این ‌رو نظر تولید کنندگان مواد غذایی را به خود جلب کرده است.در روش سنتی با گرمای خورشید یا به‌صورت سایه خشک تکه های گوجه را خشک می‌کنند. در این روش روند خشک شدن بسیار کند بوده و امکان آلوده شدن مواد غذایی در فضای بازهم وجود دارد.

روش صنعتی

در این روش محصول با دستگاه خشک کن گوجه ی صنعتی و با سرعت بسیار بالاتری رطوبت‌گیری می‌شود. به دلیل افزایش سرعت خشک شدن گوجه ، روش صنعتی نسبت به روش سنتی بسیار به‌صرفه است.

خشک کردن گوجه به روش صنعتی

انواع خشک کن صنعتی

کدام دستگاه خشک کن برای خشک‌کردن گوجه مناسب است؟در بازار مدل های بسیاری از خشک کن‌ های صنعتی وجود دارد. اما هر مدل خشک کن برای رطوبت‌گیری گوجه مناسب نیست.بهترین خشک کن ها برای رطوبت گیری گوجه، خشک‌کن‌های حرارتی کابینی و تونلی است.

1-دستگاه خشک کن گوجه کابینی:

این خشک کن ها مجهز به چندین طبقه با سینی های مخصوص است.حرارت خشک کن ‌های کابینی توسط حرارت غیر مستقیم گازوئیل و گاز تأمین می‌شود. دمای این مدل خشک کن ‌ها با دقت بسیار بالایی قابل‌کنترل بوده و در دو نمونه تک فاز و سه فاز عرضه می‌شود.

از این‌ رو برای طیف گسترده‌ای از مشاغل خانگی تا کار گاهی قابل‌استفاده است. شرکت البرز ماشین کرج خشک کن‌ های کابینی خود را در دو ظرفیت تک کابین و دو کابین ارائه می‌کند.

نکته:ظرفیت خشک کن های شرکت البرز ماشین کرج بسته به نیاز مشتری قابل سفارشی سازی است و همچنین دستگاه بسته بندی گوجه نیز موجود می باشد

انواع دستگاه خشک کن البرز ماشین کرج

خشک کن تک کابین

ظرفیت کم

مشاهده

خشک کن دو کابین

ظرفیت متوسط

مشاهده

2-دستگاه خشک کن گوجه تونلی:

دستگاه خشک کن گوجه تونلی همانند یک تونل دوسر باز است که گوجه اسلایس شده از یک ‌طرف وارد شده و از طرف دیگر رطوبت گیری و خارج می‌شود. این خشک کن در دو نوع واگنی و ریلی تولید می‌شود که به دلیل خاصیت چسبندگی گوجه ، نمونه واگنی برای تولید گوجه خشک شده بهترین گزینه محسوب می‌شود.

خشک کن تونلی مناسب برای ظرفیت تولید بالا و شرکت های تولید مواد غذایی بزرگ است. شرکت البرز ماشین کرج خشک کن‌ های تونلی گوجه خود را بسته به ظرفیت تولید و نیاز مشتری کاملاً سفارشی ‌سازی می‌کند.

خشک کن تونلی

ظرفیت بالا

مشاهده https://alborzmachinekaraj.com/wp-content/uploads/2020/04/Untitled-364565.jpghttps://alborzmachinekaraj.com/wp-content/uploads/2020/04/Untitled-2654654-2.jpghttps://alborzmachinekaraj.com/wp-content/uploads/2020/04/Untitled-264565.jpg

پروسه تحویل

  •  ساخت دستگاه خشک کن گوجه:

در مدت‌زمان ساخت دستگاه، کارشناسان این شرکت به‌صورت پیوسته با مشتریان عزیز مشورت کرده تا دستگاه باسلیقه و نیاز مشتری کاملاً سفارشی‌سازی شود.

  • کنترل نهایی دستگاه خشک کن گوجه:

پس از اتمام ساخت، دستگاه چندین بار توسط تکنسین‌های ماهر این شرکت آزمایش و عیب‌یابی می‌شود.

  • انتقال دستگاه خشک کن:

دستگاه خشک‌کن به‌دقت بارگیری شده و به محل نصب منتقل می‌شود.

  • نصب و راه‌اندازی دستگاه:

کارشناسان شرکت البرز ماشین کرج در محل موردنظر دستگاه را راه‌اندازی کرده و به مشتریان عزیز تحویل می‌دهند.

  • گارانتی:

کلیه ماشین‌آلات شرکت البرز ماشین کرج با 18 ماه گارانتی و 15 سال خدمات پس از فروش به مشتریان عزیز ارائه می‌شود.

https://alborzmachinekaraj.com/wp-content/uploads/2020/04/Untitled-364565.jpg

دانلود کاتالوگ محصولات

https://alborzmachinekaraj.com/wp-content/uploads/2017/02/qrcodecatalogalborzmachine-good.png

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
خانه