دستگاه بسته بندی لوبیا

دستگاه بسته‌ بندی لوبیا یک ماشین بسیار کاربردی در تولید انواع حبوبات و لوبیا بسته‌ بندی ‌شده است. می‌توان گفت لوبیا پرطرفدارترین محصول در دسته‌بندی حبوبات است. تنوع لوبیا بسیار بالا بوده و تأثیر بسیار زیادی در طعم و کیفیت غذا دارد، به همین خاطر دستگاه بسته بندی حبوبات از نقش ویژه ای در ارائه بهتر و با کیفیت تر این محصول ارائه میکند.

لوبیا را می‌توان در نیمی از غذاهای ایرانی مشاهده کرد. محبوبیت لوبیا بازار آن را  رونق داده و بسیار پرسود هم کرده است.  دستگاه بسته بندی تاثیر مثبتی در درآمد زایی تولیدی ها دارد بطوری که سود حاصله از لوبیای بسته بندی شده تقریباً یک و نیم برابر لوبیا بدون بسته‌بندی یا همان فله است. در این مقاله انواع دستگاه بسته‌بندی حبوبات را با توضیحات کامل و لینک خرید به شما معرفی خواهیم کرد…

دستگاه بسته‌بندی لوبیا

انواع دستگاه بسته‌ بندی لوبیا

یکی از مواردی که میتواند برای محصول شما مانند لوبیا ارزش افزوده ایجاد کند بسته بندی زیبا و جذاب است که برای این کار شما نیاز به دستگاه بسته بندی لوبیا دارید تا بتوانید هم بازار مورد نظر را تامین کنید و هم یک ارزش افزوده برای محصول خود ایجاد کنید که در ادامه بیشتر با این دستگاه ها آشنا می شوید تا بتوانید لوبیا بسته‌ بندی را به عنوان یک محصول با سود آوری بیشتر به بازار عرضه کنید.

دستگاه بسته بندی لوبیا توزین دار

در دو ظرفیت دو توزین و چهار توزین ارائه می‌شود.این نمونه دستگاه‌ها 100% اتوماتیک بوده و مجهز به هوش مصنوعی هستند. با یک‌بار تنظیم و دادن فرمان ،دستگاه به‌صورت کاملاً خودکار شروع به بسته‌بندی لوبیا می‌کند.

تفاوت دستگاه بسته بندی دو توزین با چهار توزین در سرعت بسته بندی میباشد بدین صورت که دستگاهای بسته بندی دو توزین از سرعت پائینتری به نسبت دستگاهای چهار توزین برخوردار میباشند و به طور کلی در دستگاهای بسته بندی با توزین های بالاتر دارای سرعت بیشتری میباشند.

دستگاه بسته‌بندی دو توزین و چهار توزین البرز ماشین کرج با برق تک فاز هم کارکرده و در دو سبک خانگی و صنعتی تولید می‌شود. از این‌ رو انعطاف‌ پذیرترین نمونه دستگاه‌های بسته‌بندی این شرکت محسوب می‌شود. لازم به ذکر است که دستگاهای خانگی این شرکت از لحاظ کیفیت و سرعت بسته بندی هیچ تفاوتی با دستگاه های صنعتی ندارد.

این نمونه دستگاه بسته بندی  گزینه خوبی برای راه اندازی مشاغل خانگی و کارآفرینان نوپا است.

لوبیا بسته بندی شده

دستگاه بسته‌ بندی لوبیا (کیسه‌پرکن)

این نمونه دستگاههای بسته بندی شرکت البرز ماشین کرج برای بسته‌ بندی لوبیا در انواع کیسه های نایلونی و الیافی طراحی و تولید شده‌اند. این نمونه دستگاه بسته‌ بندی لوبیا  نیمه اتوماتیک بوده و نیاز به یک اپراتور برای نگهداری کیسه در زیر نازل دستگاه دارد. فرمان پر شدن کیسه لوبیا هم توسط یک پدال و با کمک یک اپراتور انجام می‌شود.

دستگاه بسته بندی لوبیا کیسه پر کن

پروسه تحویل

  •  ساخت دستگاه بسته بندی لوبیا:

در مدت‌زمان ساخت دستگاه بسته بندی، کارشناسان این شرکت به‌صورت پیوسته با مشتریان عزیز مشورت کرده تا دستگاه باسلیقه و نیاز مشتری کاملاً سفارشی‌سازی شود.

  • کنترل نهایی:

پس از اتمام ساخت دستگاه بسته بندی، دستگاه چندین بار توسط تکنسین‌های ماهر این شرکت آزمایش و عیب‌یابی می‌شود.

  • انتقال دستگاه بسته بندی:

دستگاه بسته بندی تولید شده به‌دقت بارگیری و به محل نصب منتقل می‌شود.

  • نصب و راه‌اندازی دستگاه:

کارشناسان شرکت البرز ماشین کرج در محل موردنظر دستگاه بسته بندی را راه‌اندازی کرده و به مشتریان عزیز تحویل می‌دهند.

  • گارانتی:

کلیه ماشین‌آلات شرکت البرز ماشین کرج با 18 ماه گارانتی و 15 سال خدمات پس از فروش به مشتریان عزیز ارائه می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دریافت مشاوره تلفنی شماره خود را وارد کنید

مشاوره البرز ماشین کرج
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
خانه