اطلاعات جامع درباره دستگاه بسته‌ بندی ادویه

دستگاه بسته‌ بندی ادویه : برای بسته بندی ادویه جات و مواد پودری باید از دستگاه بسته بندی ادویه خانگی کاملا با کیفیت استفاده کنیم...

دستگاه بسته‌ بندی ادویه یکی از ماشین‌آلات پرطرفدار برای تولیدکنندگان محصولات غذایی است. ادویه یک چاشنی جدانشدنی از غذاهای ایرانی بوده و فروش بسیار خوبی هم دارد. سود بسته‌بندی ادویه‌جات بیش از 100% است. دستگاه بسته‌ بندی ادویه انواع مواد پودری را با بهترین کیفیت و سرعت‌بالا بسته‌بندی می‌کند. بسته‌بندی دستی ادویه به‌جز در موارد خاص، هیچ جایی در بازار فروش امروزی ندارد. دربسته بندی ادویه باید انواع نکات بهداشتی، وزن‌کشی و زیبایی در نظر گرفته شود تا یک محصول نهایی با سوددهی بالا داشته باشیم.

ADVIE 2 بسته‌ بندی ادویه,دستگاه بسته‌ بندی ادویه تک نفره,تفاوت دستگاه بسته بندی ادویه خانگی با صنعتی,عملکرد دستگاه بسته بندی ادویه

دستگاه بسته‌بندی (توزین دار)

این مدل ماشین‌ آلات در دو ظرفیت 2 توزین و 4 توزین تولید می‌شوند که نمونه چهار توزین سرعتی 2 برابر نمونه دو توزین دارد. دستگاه‌های بسته‌بندی ادویه توزین دار با برق تک فاز یا سه فاز و در دو مدل پنوماتیک و مکانیک طراحی و تولید می‌شوند. دستگاه بسته بندی ادویه توزین دار شرکت البرز ماشین کرج از انعطاف‌پذیرترین نمونه تولیدات این مجموعه محسوب می‌شوند. این دستگاه قابل‌استفاده برای هر نوع تولید کننده با توانایی‌های مالی متفاوت است. نمونه تک فاز بهترین گزینه برای اشخاصی است که دسترسی به برق صنعتی و سوله‌های بزرگ ندارند. این ماشین‌آلات تمام‌اتوماتیک بوده و مجهز به هوش مصنوعی هستند.

ادویه بسته بندی شده

دستگاه بسته‌بندی (کیسه‌پرکن)

این نمونه ماشین‌آلات شرکت البرز ماشین کرج برای بسته‌بندی ادویه در کیسه و با وزن بالاتر طراحی و تولیدشده‌اند. این نمونه دستگاه بسته بندی ادویه نیمه اتوماتیک است.این بدان معناست که نیاز به یک اپراتور برای پر کردن کیسه لازم است. فرمان پر شدن کیسه ادویه توسط یک پدال و با یک اپراتور انجام می‌شود.

ادویه پر شده در کیسه با دستگاه بسته بندی ادویه کیسه پر کن

تفاوت دستگاه بسته بندی ادویه خانگی با صنعتی

یکی از پرکاربردترین دستگاه های بسته بندی مربوط به دستگاه بسته بندی ادویه می باشد که به منظور بسته بندی کردن انواع مختلف ادویه در اندازه های مختلف استفاده می شود. این دستگاه‌ها برای همه موادی که ظاهر پودری دارند و معطر هستند استفاده می‌شوند و در دو نوع خانگی و صنعتی در بازار وجود دارند، آگاهی از تفاوت دستگاه بسته بندی ادویه خانگی با صنعتی می تواند به انتخاب بهتر دستگاهی متناسب با ویژگی های مدنظر کمک کند.

عملکرد دستگاه بسته بندی ادویه چگونه است؟

بطور‌کلی این دستگاه ها با مقیاس حجم اقدام به بسته بندی ادویه ها می کنند، به این ترتیب که میزان چرخش ماردون یا مارپیج بزرگ، میزان ادویه ای که به سمت پایین دستگاه برده می شود، تنظیم می شود، بعد از اینکه که پاکت ها با حجم معینی از ادویه‌ها پر شدند، به سمت پایین تر برده شده و سر بسته ها دوخته می شود و این فرایند بصورت یک چرخه ادامه پیدا می کند تا مخزن بالای دستگاه که با ادویه پر شده بود، خالی شود.

انواع دستگاه بسته بندی ادویه کدام اند؟

به طور کلی دو نوع دستگاه بسته بندی ادویه وجود دارد که شامل نوع صنعتی و نوع خانگی می باشند.

  • نوع صنعتی برای بسته بندی همه محصولاتی که شکل پودری دارند مثل ادویه ها استفاده می شوند که در دو نوع روتاری و خطی وجود دارند. در نوع خطی در یک راستا وجود دارد و ابتدا و انتهای آن فرق می کند ولی نوع روتاری مانند یک چرخه عمل کرده که انتهای آن درست رو به روی نقطه شروع است.
  • نوع خانگی مناسب افرادی است که اقدام به راه اندازی استارتاپ های کوچک در منزل می کنند چون بسته بندی ادویه ها با سلفون و منگنه ایده جالبی نبود و کیفیت مواد پودری حین حمل به خوبی حفظ نمی شد.

تفاوت دستگاه بسته بندی ادویه خانگی با صنعتی مربوط به چه مواردی است؟

به طور کلی تفاوت دستگاه بسته بندی ادویه خانگی با صنعتی به وزن، قیمت، ابعاد، کارایی و بازدهی دستگاه ها، امکان جابجایی، مهارت استفاده از آن و … ارتباط دارد که در ادامه به آنها اشاره می‌کنیم.

  • ابعاد:

ماهیت کلی هر دو نوع دستگاه بسته بندی ادویه جات خانگی و صنعتی یکی است و مهم ترین تفاوت دستگاه بسته بندی ادویه خانگی با صنعتی مربوط به ابعاد این دستگاه ها می باشد. نوع صنعتی در ابعاد بزرگ تر تولید و عرضه می شوند که می توانند در یک بازه زمانی مشخص مقدار بیشتری از ادویه را نسبت به خانگی بسته بندی نمایند.

برای خرید و نگهداری دستگاه بسته بندی صنعتی نیاز به فضای بیشتر می باشد زیرا کارایی آن مربوط به امور صنعتی است و برای فضاهای کوچک منازل بهتر است به سراغ نوع خانگی بروید.

  • بازدهی دستگاه ها:

تفاوت در ابعاد دستگاه مسلماً باعث تفاوت در بازده کاری نیز می شود به این ترتیب که در نوع صنعتی کار بسته بندی با سرعت بیشتر و در کمترین زمان ممکن صورت می گیرد. یکی دیگر از موارد تفاوت دستگاه بسته بندی ادویه خانگی با صنعتی، مربوط به ابعاد ادویه های بسته بندی شده می باشد به این ترتیب که در نوع خانگی ادویه‌ها در مقیاس های کوچکتر بسته بندی می شوند.

  • امکان جابجایی:

با در اختیار داشتن مدل خانگی، امکان جابجایی آن به دلیل وزن کمتر وجود دارد اما اگر نوع صنعتی خریداری شود به دلیل وزن بسیار بالا جابجایی آن، به سهولت امکان پذیر نخواهد بود.

  • قیمت:

یکی دیگر از دلایل تفاوت دستگاه بسته بندی ادویه خانگی با صنعتی مربوط به هزینه تمام شده خرید این دستگاه ها می باشد که مسلماً نوع صنعتی به دلیل کارایی بیشتر نیازمند صرف هزینه های بیشتر می باشند و نوع خانگی با توجه به امکانات محدود تری که ارائه می‌کنند از قیمت کمتری برخوردار هستند، اما این را باید نکته را در نظر داشته باشید که تفاوت قیمت بین این دستگاه ها کاملا متناسب با ویژگی های آن هاست و هر دو گروه خریداران را راضی می کند.

  • مهارت مورد نیاز برای کار با دستگاه:

هنگام تولید دستگاه بسته بندی ادویه خانگی به این موضوع توجه شده که کار با آن به قدری راحت باشد که تمام اقشار بتوانند از آن به راحتی استفاده کنند و در طرف مقابل برای استفاده از نوع صنعتی مهارت های بیشتری مورد نیاز می باشد.

دستگاه بسته‌بندی (قوطی و ساندیس) پر کن

دستگاه بسته‌ بندی ادویه قوطی و پر کن پاکت ساندیسی شرکت البرز ماشین کرج مخصوص پر کن انواع قوطی‌های فلزی و پلاستیکی است. در نمونه دوتوزین توانایی پر کردن کیسه‌های ساندیسی انواع ادویه جات را هم دارد.

این مدل بسته‌بندی ادویه بسیار محبوب بوده و فروش خوبی هم نسبت به نمونه‌های کیسه‌ای دارد. در نمونه قوطی پر کن دستگاه کاملاً اتوماتیک است. اما برای بسته بندی کیسه‌های ساندیسی احتیاج به یک اپراتور برای نگاه‌داشتن کیسه در زیر نازل و فشار پدال فرمان دستگاه است.

دستگاه بسته بندی قوطی پر کن ادویه

دستگاه بسته‌ بندی ادویه تک نفره  (ساشه)

دستگاه ساشه مخصوص بسته‌بندی ادویه جات با وزن کمتر از 100 گرم است. این مدل برای بسته‌بندی ادویه با پک‌های یک‌بارمصرف بوده و در کافه‌ها، رستوران‌ها.. کاربرد دارد. حجم دستگاه بسته‌بندی ساشه بسیار کم بوده و با برق تک فاز کار می‌کند. ازاین‌رو یکی از بهترین گزینه‌ها برای مشاغل نوپا و کارآفرینان محسوب می‌شود.

پروسه تحویل

 ساخت دستگاه بسته بندی ادویه:

در مدت‌زمان ساخت دستگاه، کارشناسان این شرکت به‌صورت پیوسته با مشتریان عزیز مشورت کرده تا دستگاه باسلیقه و نیاز مشتری کاملاً سفارشی‌سازی شود.

کنترل نهایی:

پس از اتمام ساخت، دستگاه بسته بندی چندین بار توسط تکنسین‌های ماهر این شرکت آزمایش و عیب‌یابی می‌شود.

انتقال دستگاه:

دستگاه تولید شده به‌دقت بارگیری و به محل نصب منتقل می‌شود.

نصب و راه‌اندازی:

کارشناسان شرکت البرز ماشین کرج در محل موردنظر دستگاه بسته بندی را راه‌اندازی کرده و به مشتریان عزیز تحویل می‌دهند.

گارانتی:

کلیه ماشین‌آلات شرکت البرز ماشین کرج با 18 ماه گارانتی و 15 سال خدمات پس از فروش به مشتریان عزیز ارائه می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دریافت مشاوره تلفنی شماره خود را وارد کنید

مشاوره البرز ماشین کرج
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
خانه