دستگاه بسته بندی قند و راهنمایی کامل درباره راه اندازی خط تولید قند حبه

دستگاه بسته بندی قند و راهنمایی کامل درباره راه اندازی خط تولید قند حبه شامل انواع دستگاه بسته بندی قند و میزان تولید قند در دقیقه توسط دستگاه توزین دار قند.

دستگاه بسته بندی قند از جمله انواع دستگاههایی است که در چند سال اخیر توانسته به بازار ایران راه پیدا کند و از طرفداران بسیاری برخوردار شده است. راه اندازی خط تولید قند حبه میتواند یکی از راههای کسب در آمد در سالهای اخیر باشد که توانسته به افراد زیادی در کسب در آمد حلال و زیاد کمک کند. برای اینکه بتوانید خط تولید قند حبه را راه اندازی کنید نیاز به چند دستگاه از جمله دستگاه بسته بندی قند، دستگاه تیغ برش کله قند دارید.

خط تولید قند حبه میتواند بعنوان شغل اصلی و با در آمد مکفی برای هر فردی محسوب شود. امروزه کمتر کسی به دنبال خرید کله قند و خرد کردن آن است و جوامع و خانوارها به دنبال خرید بسته بندی های قند حبه ای هستند. در این بین شرکت های بسیاری اقدام به طعم دار کردن این نوع قند ها نیز کرده اند که میتواند در فروش بالای این محصولات تاثیر گذار باشد. با توجه به جمعیت خانوارها میتوان بسته بندی های قند را در اوزان و اشکال مختلفی بسته بندی و به بازار ارائه کرد.

انواع دستگاه بسته بندی قند

دستگاه بسته بندی قند میتواند در مدل های توزین دار و یا دوی پک به بازار عرضه شود. این نوع دستگاهها میتوانند بسته به نیاز بازار و تولید کننده در مدل های متنوع و با ظرفیت های مختلف به بازار ارائه شوند. دستگاههای بسته بندی توزین دار میتوانند در انواع تک توزین، دو توزین، چهار توزین و شش توزین ساخته و برای بسته بندی قند آماده شوند. هر چه میزان توزین ها افزایش پیدا کند سرعت بسته بندی نیز به همین منوال افزایش پیدا خواهد کرد.

بعنوان مثال یک دستگاه بسته بندی چهار توزین میتواند در هر دقیقه بین 18 تا 25 بسته قند 900 گرمی را آماده و بسته بندی کند. دستگاههای بسته بندی توزین دار میتوانند بصورت اتوماتیک و با سرعت بسیار بالا و مناسب به بسته بندی قند و محصولات گرانولی نظیر آن بپردازند. دستگاههای بسته بندی قند دوی پک نیز میتواند قند را در بسته بندی های پاکت آماده در وزن های متنوع بسته بندی کند. این کار توسط دستگاه اتوماتیک دوی پک و بصورت مکانیزه و بدون دخالت دست انجام میگیرد.

دستگاه بسته بندی قند

خرید و قیمت دستگاه بسته بندی قند

قیمت دستگاه بسته بندی قند به عوامل مختلفی بستگی دارد. این نوع دستگاهها از تنوع قطعات و کیفیت متفاوتی برخوردار هستند که همین امر میتواند بصورت مستقیم بر روی قیمت نهایی دستگاه بسته بندی قند تاثیر گذار باشد. برای خرید دستگاه بسته بندی قند میبایست ابتدا بصورت سنتی و اینترنتی اقدام به دریافت اطلاعات مکفی کنید و سپس برای تست و انجام امور عقد قرارداد به کارخانه مراجعه کنید. این نوع دستگاهها از بالاترین استانداردهای روز دنیا برخوردار هستند و میتوانید دستگاه فوق را با گارانتی 18 ماهه و خدمات پس از فروش 15 ساله از بامک خریداری کنید.

خوشحال میشویم تا در صورت داشتن تجربه کافی در این زمینه، نظرات و تجربیات خود را با ما در پایین همین مطلب در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
خانه