دستگاه خشک کن سیب

خط تولید میوه خشک شامل انواع میوه خشک کن و خشک کن میوه ، دستگاه شستشو-نوار استیل آبکشی-دستگاه پوست گیر میوه-هسته گیر سه نازله-دستگاه اسلایسر-دستگاه خشک کن

میوه های خشک در سال های اخیر محبوبیت بسیار زیادی پیدا کردند و همین موضوع باعث شده تا شرکت ها و گروه های بسیار زیادی در زمینه خشک کردن میوه ها فعالیت داشته باشند. نکته مهم این است که به منظور انجام فرآیند خشک کردن میوه لازم است تا از دستگاه های میوه خشک کن استفاده کرد. اگر در این حوزه فعالیت دارید و به دنبال خرید یک دستگاه خشک کن حرفه ای هستید، با ما همراه باشید تا در این مطلب نگاهی به این دسته از محصولات انداخته و در رابطه با دستگاه خشک کن سیب توضیحات کاملی را به شما ارائه دهیم.

معرفی تجهیزات خشک کن سیب

شرکت هایی که در زمینه تولید دستگاه خشک کن میوه فعالیت دارند، به صورت تخصصی اقدام به تولید دستگاه های خاصی برای میوه های مختلف کردند. یکی از این دستگاه ها، خشک کن سیب است که به صورت تخصصی برای انجام فرآیند خشک کردن سیب مورد استفاده قرار می گیرد. این دسته از محصولات با توجه به نیاز مصرف کننده در مدل های مختلفی به بازار عرضه می شود و شما می توانید با توجه به نیازهای خود و امکانات مدنظرتان اقدام به خرید دستگاه خشک کن سیب کنید.

ظرفیت دستگاه های خشک کننده سیب

یکی از سوالات بسیار مهمی که پرسیده می شود این است که دستگاه های خشک کننده سیب در چه ظرفیت های به بازار عرضه شده است. در پاسخ به این سوال باید گفت که متناسب با نیاز شرکت ها، شاهد تولید دستگاه های خشک کن سیب با ظرفیت های مختلفی هستیم که از مهم ترین آن ها می توان به ظرفیت های ۱۵، ۳۰، ۴۰، 100، ۲۰۰، ۳۰۰ و ۴۵۰ کیلوگرم در ساعت اشاره کرد.

به هر میزانی که حجم سیب ورودی شما افزایش پیدا کند، به همان اندازه لازم است تا به سراغ دستگاه هایی با ظرفیت بالا و سرعت بیشتر رفته تا در نهایت بتوانید فرآیند خشک کردن سیب را با سرعت فوق العاده طی کرده و راندمان عالی داشته باشید. توجه به این نکته باعث می شود تا شما بتوانید یک دستگاه حرفه ای متناسب با نیاز خود را خریداری کرده و از آن به نحو احسن استفاده کنید.

راندمان دستگاه های خشک کن سیب

اگر قصد خرید یک نوع ماشین آلات خشک کننده سیب را دارید، یکی از نکات مهمی که باید بدانید این است که راندمان این دستگاه ها به چه نحوی است. در پاسخ به این سوال باید گفت که به صورت کلی شاهد عملکرد متفاوتی از سوی این دسته از دستگاه ها هستیم اما اگر بخواهیم به طور میانگین راندمان و میزان محصول خروجی این محصولات را به شما معرفی کنیم می توان گفت به طور میانگین به ازاء هر ۱۰ کیلوگرم سیب، شاهد 1 کیلوگرم سیب خشک به عنوان خروجی این محصولات هستیم.

انواع دستگاه های خشک کن سیب

شرکت های تولید کننده دستگاه خشک کن سیب با توجه به ویژگی های مد نظر مشتریان اقدام به ایجاد دستگاه های مختلف کردند. اگر بخواهیم انواع دستگاه های خشک کن سیب را به شما معرفی کنید می توان به موارد زیر اشاره کرد:

دستگاه خشک کن سیب خانگی

این دسته از محصولات به نحوی هستند که ظرفیت آن ها کم و همچنین سرعت پایینی دارند. در حقیقت برای کاربردهای خانگی می توان از آن ها استفاده کرد. قیمت این دسته از دستگاه ها به نسبت خشک کن های بزرگتر و صنعتی، به طرز چشمگیری کمتر بوده و همین موضوع باعث شده تا افرادی که به دنبال یک دستگاه خشک کن سیب ارزان قیمت و اقتصادی هستند، به سراغ این دسته از محصولات آمده و آن ها را خریداری کنند.

ماشین آلات خشک کننده نیمه صنعتی

یکی از ماشین آلات خشک کننده، دستگاه های نیمه صنعتی هستند. نکته مهمی که باید بدانید این است که این محصولات به نسبت به دستگاه های خانگی قدرت بیشتری داشته و همین موضوع باعث افزایش محبوبیت این دستگاه برای کارگاه های کوچک شده است. البته به نسبت دستگاه های صنعتی و بزرگ این محصولات باز هم قدرت کمتری دارند و همین موضوع باعث می شود تا نتوان از این محصولات در کارخانه ها  استفاده کرد.

دستگاه خشک کن سیب صنعتی

دسته دیگری از محصولات، دستگاه های خشک کن سیب صنعتی هستند. این دسته از محصولات برای کارخانه ها و حجم های بالای مورد استفاده قرار می گیرند. به عنوان مثال شرکت هایی که در زمینه خشک کردن میوه به صورت حرفه ای و تجاری فعالیت می کنند، لازم است تا به سراغ این دسته از محصولات آمده و آن ها را خریداری کنند. تجهیزات خشک کننده صنعتی قدرت بسیار زیادی داشته و راندمان فوق العاده ای دارند. در حقیقت همین موضوع باعث محبوبیت این دسته از محصولات شده است و شرکت های بسیار زیادی از این محصولات استفاده می کنند.

نکات مهم برای خرید ماشین آلات خشک کننده

اگر قصد خرید دستگاه خشک کن سیب را دارید به قیمت دستگاه خشک کن دقت کنید و  لازم است تا به چند نکته بسیار مهم توجه داشته باشید. در وهله اول برای سفارش شدن این محصولات حتماً ظرفیت آن ها را مورد بررسی و ارزیابی قرار داده و همچنین میزان محصول خروجی این دستگاه ها را با یکدیگر مقایسه کنید. موضوع لازم به ذکر این است که با توجه به فضا خانه، کارگاه و یا کارخانه خود شما باید با بررسی ابعاد دستگاه های خشک کن، اقدام به خرید محصولی مناسب کنید.

بررسی امکانات و ویژگی های هر دستگاه نیز به عنوان یکی از موضوعات مهم و حائز اهمیت به حساب می آید، چرا که اگر شما دستگاهی را خریداری کنید که متناسب با نیاز شما نباشد و یا امکانات آن به طرز چشمگیری کم باشد، در هر دو صورت با مشکل مواجه شده و متحمل ضرر می شوید.

حرف آخر

در این مطلب به بررسی تجهیزات خشک کننده سیب پرداخته و این دسته از محصولات را به صورت کامل به شما معرفی کردیم. توجه به موارد گفته شده در این مطلب باعث شود تا در نهایت بتوانید یک ماشین خشک کننده میوه حرفه ای و با کیفیت را خریداری کنید. تلاش ما در این مطلب آن بود که تمامی نکات لازم و ضروری برای خرید دستگاه خشک کن سیب را به شما معرفی کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دریافت مشاوره تلفنی شماره خود را وارد کنید

مشاوره البرز ماشین کرج
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
خانه