شرکت دانش بنیان البرز ماشین کرج
شرکت دانش بنیان
شرکت دانش بنیان البرز ماشین کرج
دانش بنیان

دستگاه خشک کن انگور، نحوه خشک کردن و مزایای آن

دستگاه خشک کن انگور

دستگاه خشک کن انگور : انسان ‌ها برای تامین انرژی و حفظ سلامتی خود از مواد خوراکی طبیعی استفاده می ‌کنند؛ یک دسته از مواد خوراکی که به دلیل تنوع زیاد و مزه‌ های لذیذشان طرافداران زیادی هم دارند، میوه ‌ها هستند. هر میوه در فصل خاصی برداشت می ‌شود و ماندگاری کمی دارد، به همین خاطر افراد علاقه دارند آن ‌ها را به گونه‌ای نگهداری کنند که در تمامی فصول امکان استفاده وجود داشته باشد.

دستگاه خشک کن انگور، نحوه خشک کردن و مزایای آن

یکی از روش ‌های نگهداری میوه‌ ها، خشک کردن آن ‌ها است که از گذشته تا کنون به طرق مختلف صورت می‌ گرفته است؛ اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی دستگاه‌ هایی طراحی و ساخته شده‌اند که این کار را آسان کرده‌اند. ما در این مقاله قصد داریم یکی از این دستگاه ‌ها که برای خشک کردن انگور به کار می ‌رود و به نام دستگاه خشک ‌کن انگور معروف است را معرفی کنیم، پس با ما همراه باشید.

خشک کردن انگور

انگور یکی از میوه‌ های پرطرفدار تابستانی است که انواع مختلفی دارد و آن‌ ها را می‌ توان در دو نوع دانه‌دار و بی‌ دانه و در رنگ ‌های مختلف سیاه، سرخ و زرد خریداری کرد. انگور خواص زیادی نیز دارد و به همین دلیل برای درمان آسم، تقویت استخوان ‌ها، درمان یبوست، تقویت سیستم ایمنی، کاهش خستگی، پیشگیری از بیماری قلبی، درمان میگرن و کنترل دیابت استفاده می ‌شود؛ اما به دلیل آن که در تمامی فصول امکان دسترسی به آن وجود ندارد، افراد آن ‌ها را خشک می ‌کنند تا بتوانند همیشه استفاده کرده و از ویژگی ‌های آن بهره‌مند شوند.

خواص مویز چیست ؟

انگور خشک شده که به نام مویز شناخته می ‌شود، دارای ویتامین B، آهن، آنتی ‌اکسیدان، کلسیم، ویتامین D و پتاسیم بوده و به همین خاطر خواص بیشتری نسبت به انگور تازه دارد و برای سلامت چشم، معده، اعصاب و استخوان‌ ها مفید است؛ علاوه بر آن خواص دیگری نیز دارد که عبارتند از:

  • ضد پوسیدگی دندان ‌ها
  • سرشار از انرژی
  • سم ‌زدایی از بدن
  • درمان کم‌خونی
  • حفظ انرژی بدن
  • جایگزین مناسب برای تنقلات مضر

دستگاه خشک کن انگور

امروزه افراد زیادی با مویز و خواص آن آَشنا شده ‌اند، همین امر باعث شده تا میزان تقاضای آن در بازار نیز افزایش یابد به گونه ‌ای که شرکت ‌های مختلفی برای دریافت سود بیشتر، در این زمینه شروع به فعالیت کرده ‌اند. برای شروع کار باید تجهیزات گوناگونی را تهیه کرد اما یک از مهم ‌ترین آن ‌ها، دستگاه خشک کن انگور است که وظیفه خشک‌ کردن انگور بدون از بین رفتن مواد غذایی و ویتامین‌ های آن را برعهده دارد.

نحوه خشک کردن انگور با دستگاه خشک‌کن

ما در شرکت البرز ماشین کرج دستگاه های خشک کن را در دو مدل نیمه صنعتی و صنعتی به تولید میرسانیم که مدل های نیمه صنعتی شامل دستگاه های کابینی می شوند و دستگاه های صنعتی دستگاه های خشک کن تونلی شرکت البرز ماشین کرج است. برای خشک کردن انگور به وسیله دستگاه های کابینی تنها کافی است تا محصول را بر روی سینی های دستگاه قرار دهید و پس از آن با بستن درب دستگاه عمل خشک کردن را شروع نمایید.

دستگاه های کابینی بسته به نیاز شما در ظرفیت های تولیدی گوناگونی به تولید میرسند که میتوانید به سادگی دستگاهی را بسته به نیاز خود و ظرفیت تولید خود خریداری کنید. دستگاه خشک کن انگور کابینی در 3 مدل تک کابین و دو کابین و سه کابین به تولید میرسند. البته ناگفته نماند این دستگاه ها میتوانند انواع میوه ها و یا هر محصول دیگری که نیاز به رطوبت گیری دارد را به سادگی خشک نماید.

دستگاه دیگری که میتوانید برای خشک کردن انگور استفاده کنید دستگاه های خشک کن تونلی شرکت البرز ماشین کرج است که یک دستگاه تمام صنعتی خشک کن است و به دلیل نیاز به منابع زیاد و همچنین ظرفیت تولید بالای این دستگاه استفاده از آن به صورت تک محصول صرفه اقتصادی ندارد و بهتر است از این دستگاه ها برای خشک کردن محصولات گوناگون به صورت مداوم استفاده کنید تا صرفه اقتصادی داشته باشد.

مزایای استفاده از دستگاه خشک کن انگور

  1. سهولت استفاده: دستگاه خشک کن انگور معمولاً طراحی شده‌اند تا عملیات خشک کردن را بسیار ساده و سریع انجام دهند. شما نیازی به روشن کردن اجاق یا استفاده از متد‌های سنتی خشک کردن مانند خشک کردن با آفتاب ندارید.
  2. حفظ مواد مغذی: با استفاده از دمای مناسب و زمان مناسب، دستگاه خشک کن انگور می‌تواند مواد مغذی در انگور را حفظ کند. در مقایسه با روش‌های دیگر خشک کردن، که ممکن است باعث از دست رفتن برخی از مواد مغذی شوند، استفاده از دستگاه خشک کن می‌تواند کمک کند تا انگور با ارزش غذایی بالا حاصل شود.
  3. حفظ طعم و عطر: از آنجایی که دستگاه خشک کن از روش‌های مختلف تهویه و مدیریت دما برخوردار است، می‌تواند باعث حفظ طعم و عطر طبیعی انگور شود. این می‌تواند به عنوان یک مزیت مهم در مقایسه با روش‌ های سنتی خشک کردن مورد نظر قرار گیرد.
  4. حفظ زمان: استفاده از دستگاه خشک کن انگور می‌تواند زمان شما را صرفه جویی کند. در عوض مواردی مانند خشک کردن به وسیله قرار دادن در آفتاب، که ممکن است نیاز به حضور و نظارت مداوم داشته باشد، دستگاه خشک کن می‌تواند به شما اجازه دهد تا زمان بیشتری را برای انجام دیگر کارها یا فعالیت‌ های تفریحی خود صرف کنید.
  5. استفاده طولانی‌ مدت: با استفاده از دستگاه خشک کن، می‌توانید مقدار زیادی انگور را به طور همزمان خشک کنید و سپس آن‌ ها را در ظروفی مناسب نگهداری کنید. این به شما اجازه می‌دهد تا از موجودی خشک شده برای مدت طولانی‌تری استفاده کنید و به عنوان یک منبع مغذی و خوشمزه در دسترس داشته باشید.

کلام آخر

شرکت البرز ماشین کرج، یکی از بزرگترین تولیدکنندگان دستگاه خشک ‌کن انگور است که همواره سعی داشته با ارائه بهترین خدمات، رضایت مشتریان خود را به دست آورد؛ این شرکت دستگاه‌ خشک ‌کن انگور را با کیفیت بالا و قیمت مقرون ‌به ‌صرفه و مناسبی همراه با 18 ماه گارانتی و 15 سال خدمات پس از فروش در اختیار مشتریان خود قرار می ‌دهد.

اگر شما هم تجربه خرید دستگاه های خشک کن را دارید خوشحال می شویم تا تجربیات خود را در پایین این مقاله با ما به اشتراک بگذارید زیرا پیشنهادات شما میتواند ما را در ارتقا کیفیت محصولات به خوبی یاری کند. در صورتی که میخواهید به خرید دستگاه های خشک کن بپردازیم میتوانید به سادگی به وسیله شماره های ثبت شده در پایین سایت با کارشناسان فروش ما در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
خانه

همین الان شمارتو وارد کن تا با شما تماس بگیریم

مشاوره البرز ماشین کرج