دستگاه خشک‌ کن انجیر

دستگاه خشک‌ کن انجیر

دستگاه خشک‌ کن انجیر یکی از ماشین‌آلات بسیار پرسود است که قیمت انجیر را به چندین برابر افزایش می‌دهد. طرفداران انجیر خشک‌ شده بسیار بیشتر از انجیر تازه هستند. انجیر خشک‌ شده بعد از رطوبت ‌گیری از یک میوه پرخاصیت به یک خشکبار خوش‌مزه تبدیل می‌شود.

با این تفاوت که خواص خود را 100% حفظ کرده و عمر آن‌ هم بسیار بیشتر می‌شود. خشک‌ کردن انجیر به‌صورت طبیعی (آفتاب خشک و سایه‌خشک) زمان زیادی برده و برای تولیدکنندگان به‌صرفه نیست. از طرفی بر روی کیفیت رطوبت‌گیری نمی‌توان نظارت دقیقی داشت ولی در دستگاه خشک کن انجیر تمامی این موارد قابل تنظیم و نظارت میباشد.

دستگاه خشک‌ کن با سرعت بسیار بالا و با بهترین کیفیت انجیر را خشک کرده و آماده بازار فروش می‌کند. در پایگاه دانش البرز ماشین کرج انواع دستگاه خشک‌ کن انجیر را به شما معرفی میکنیم و همچنین میتوانید از انواع این دستگاه ها در داخل سایت دیدن کنید.

انجیر خشک شده

انواع دستگاه خشک‌ کن انجیر

برای خشک کردن میوه انجیر که یکی از میوه های محبوب خشک شده در بین ما ایرانی می باشد شما از دو نوع دستگاه کابینی و همچنین تونلی شرکت البرز ماشین کرج می توانید استفاده کنید که در ادامه به توضیحات بیشتری در خصوص هر یک از این دستگاه ها میپردازیم.

دستگاه خشک‌ کن کابینی انجیر

این دستگاه یکی از بهترین گزینه‌ ها برای خشک‌ کردن انجیر با تناژ پایین است. این مدل دستگاه خشک‌ کن مناسب برای باغداران کوچک و متوسط انجیر و تولیدکنندگان خرده‌پا است. این دستگاه در دو نمونه تک کابین و دو کابین تولیدشده و حساسیت بسیار بالایی در کنترل دمای کابین دارد.

بدنه این دستگاه کاملاً عایق‌بندی شده و با مشعل گازی، گازوئیلی یا برقی کار می‌کند. مصرف برق دستگاه خشک‌کن خانگی کابینی با برق تک فاز بوده و بسیار کم‌مصرف‌تر از نمونه‌های صنعتی است.

وجود برق تک فاز امکان استفاده این دستگاه خشک کن میوه انجیر را در هر مکان (کارگاه‌های کوچک، خانه، باغ، مغازه…) فراهم می‌کند. قیمت این مدل دستگاه خشک‌کن بسیار مناسب است. خرید دستگاه خشک‌کن انجیر خانگی به مشاغل نوپا و کارآفرینان توصیه می‌شود.

دستگاه خشک‌ کن کابینی

دستگاه خشک‌ کن تونلی انجیر

این دستگاه خشک کن مخصوص کارخانه جات بزرگ خشک‌ کن انجیر و با ظرفیت تولید بالا طراحی‌شده است. در این مدل دستگاه خشک‌ کن صنعتی، هیچ وقفه‌ای در رطوبت‌گیری محصول وجود ندارد. انجیر تازه از یک‌ سوی تونل دستگاه وارد شده و از سوی دیگر کاملاً خشک‌ شده خارج می‌شود.

دستگاه خشک‌ کن تونلی مجهز به هوش مصنوعی بوده و در دو مدل نواری و واگنی تولید می‌شود. نمونه نواری برای محصولات با چسبندگی پایین طراحی‌شده است. در نتیجه گزینه خوبی برای خشک کردن انجیر محسوب میشود.

کلیه قسمت های دستگاه خشک کن که در تماس با مواد غذایی هستند دارای استانداردهای فود گرید میباشد و بدون هیچ نگرانی از جانب استاندارد میتوانید این دستگاه ها را خریداری کنید.

طول و ظرفیت این مدل خشک‌ کن میوه انجیر قابل سفارشی‌ سازی بوده و در اندازه‌ های هشت ، ده و دوازده متری سفارشی‌ سازی و تولید می‌شود. البته کلیه خشک‌ کن های شرکت البرز ماشین کرج قابلیت رطوبت‌ گیری انواع مواد غذایی و شیمیایی را دارند و میتوانید برای خشک کردن انواع محصولات از این دستگاه استفاده کنید.

 کن تونلی البرز ماشین NEW بامک دستگاه خشک‌ کن انجیر,انواع دستگاه خشک‌ کن انجیر,دستگاه خشک‌ کن کابینی انجیر,خشک‌ کن تونلی انجیر

پروسه تحویل دستگاه خشک کن

ساخت دستگاه خشک کن انجیر

در مدت‌زمان ساخت دستگاه خشک کن، کارشناسان این شرکت به‌ صورت پیوسته با مشتریان عزیز مشورت کرده تا دستگاه باسلیقه و نیاز مشتری کاملاً سفارشی‌سازی شود.

کنترل نهایی دستگاه خشک کن

پس از اتمام ساخت، دستگاه چندین بار توسط تکنسین‌های ماهر این شرکت آزمایش و عیب‌یابی می‌شود.

انتقال دستگاه خشک کن

دستگاه تولید شده به‌دقت بارگیری و به محل نصب منتقل می‌شود.

نصب و راه‌اندازی دستگاه خشک کن

کارشناسان شرکت البرز ماشین کرج در محل موردنظر دستگاه را راه‌اندازی کرده و به مشتریان عزیز تحویل می‌دهند.

گارانتی دستگاه

کلیه ماشین‌آلات شرکت البرز ماشین کرج با 18 ماه گارانتی و 15 سال خدمات پس از فروش به مشتریان عزیز ارائه می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دریافت مشاوره تلفنی شماره خود را وارد کنید

مشاوره البرز ماشین کرج
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
خانه