راهنمایی درباره دستگاه بوجاری گندم

دستگاه بوجاری گندم

دستگاه بوجاری گندم نیز یکی دیگر از انواع دستگاههای بوجاری است که توانایی بوجاری و رفع آلودگی ها را تا 80 درصد از گندم دارد. این نوع دستگاههای بوجاری با استفاده از نیروی فن و البته ویبره این قابلیت را فراهم می آورند تا هر نوع خس و خاشاک و آلودگی از بین گندم ها جدا شده و به بیرون از مخزن روانه شود. دستگاه بوجاری گندم با استفاده از تکنولوژی ویژه ای که دارد میتواند در ابعاد مختلف ساخته و روانه بازار شود. این نوع دستگاهها میتوانند بصورت نرمال در هر ساعت تا 500 کیلوگرم گندم را بوجاری کنند.

دستگاه بوجاری گندم از نظر فنی کاملا مشابه دستگاههای بوجاری دیگر میباشد و فقط تغییراتی در قسمت سرند دستگاه ایجاد میشود تا بتوان خروجی محصول را با کیفیت بالاتری دریافت کرد. دستگاههای بوجاری میتوانند به آسانی و با سرعت بسیار بالا گندم وارد شده در مخزن را بررسی و اصطلاحا بوجاری کنند. این نوع دستگاهها قابلیت استفاده با برق تک فاز و سه فاز را دارند و بسته به نیاز خریدار میتوان این نوع دستگاهها را برای برق تک فاز و سه فاز آماده سازی کرد.

مشخصات فنی دستگاه بوجاری گندم

دستگاه بوجاری گندم از نظر مشخصات فنی کاملا مشابه دستگاههای بوجاری معمولی است و فقط تغییراتی در سرند دستگاه داده میشود. این نوع دستگاهها میتوانند در هر نقطه و محلی نصب شوند و عملیات بوجاری یا همان پاکسازی گندم را انجام دهند. معمولا بعد از دستگاه بوجاری گندم یک نوار نقاله بازبینی قرار میگیرد تا در صورت مشاهده هر نوع خس و خاشاک احتمالی بتوان بوسیله اپراتور و نیروی انسانی مشکل را برطرف نمود و جداسازی انجام داد.

مخزن بالای دستگاه بوجاری گندم از نوع استیل میباشد و میتواند گندم را برای بوجاری در خود جای دهد. با ورود محصول به مخزن بوجاری عملیات پاکسازی آغاز میشود و در قسمت خروجی میتوان محصول عاری از هرگونه آلودگی را مشاهده کرد. دستگاه های بوجاری باید از کیفیت ساخت بالایی برخوردار باشند تا بتوانند در طولانی مدت بدون بروز هیچگونه مشکلی به کار خود ادامه دهند.

تمامی دستگاههای ساخته شده در البرز ماشین کرج از بالاترین استانداردهای روز دنیا برخوردار هستند و میتوانند با گارانتی 18 ماهه و خدمات پس از فروش 15 ساله خیال خریدار و تولید کننده را از بابت خدمات پس از فروش کاملا آسوده کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دریافت مشاوره تلفنی شماره خود را وارد کنید

مشاوره البرز ماشین کرج
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
خانه