دستگاه بسته بندی نسکافه تک نفره

خرید و قیمت دستگاه بسته بندی نسکافه تک نفره شامل انواع دستگاه بسته بندی نسکافه سه کاره و مدادی مناسب برای بسته بندی نسکافه بصورت ساشه ای.

دستگاه بسته بندی نسکافه تک نفره چیست؟

دستگاه بسته بندی نسکافه از دیگر انواع دستگاههای بسته بندی بصورت ساشه ای یا همان تک نفره میباشد. این دستگاه قابلیت بسته بندی محصولات پودری نظیر نسکافه را در بسته بندی های تک نفره بصورت مدادی، سه طرف دوخت و هرمی دارد. این نوع دستگاه میتواند با سرعت و دقت بالا به بسته بندی محصولاتی نظیر نسکافه در بسته بندی های زیبا و شکیل بپردازد. دستگاه بسته بندی نسکافه میتواند هر نوع نسکافه ای را به راحتی بسته بندی و آماده فروش کند.

این نام در ایران به قدری مشهور شده که کافی میکسهای یک بار مصرف یا تک نفره را با نام نسکافه میشناسند. اما بسیاری از برندهای خارجی و ایرانی انواع قهوه های فوری تک نفره را تولید و با دستگاه ساشه بسته بندی کرده و به بازار عرضه میکنند. قهوه فوری همانطور که از نامش آشناست کمتر از 30 ثانیه آماده میشود. تنها نیاز به یک فنجان آب داغ است. از این رو هر روز طرفدارن بیشتری پیدا میکند. دستگاه بسته بندی نسکافه یا همان ساشه یک نمونه از ماشین آلات بسته بندی مواد غذایی و شیمیایی است که به راحتی کافی میکس را بسته بندی میکند.

دستگاه ساشه با حجم بسیار کم و برق تک فاز نیاز به مکان‌های صنعتی ندارد. تنها با داشتن یک دستگاه بسته بندی ساشه و مواد اولیه می‌توان صاحب کسب‌وکار و خط تولید مواد غذایی و شیمیایی تک نفره شد. در این مقاله در پایگاه دانش البرز ماشین انواع دستگاه بسته‌بندی ساشه را با توضیحات کامل و لینک خرید به شما معرفی خواهیم کرد….

خرید دستگاه بسته بندی ساشه

قیمت دستگاه بسته بندی نسکافه

قیمت دستگاه بسته بندی نسکافه میتواند با توجه به کیفیت و کاربرد دستگاه متفاوت باشد. در شرکت البرز ماشین کرج دستگاههای بسته بندی ساشه بصورت پودری که برای بسته بندی نسکافه نیز مورد استفاده قرار میگیرند از تنوع خوبی برخوردار هستند. این نوع دستگاهها میتوانند بصورت تک کاره، سه کاره و پنج کاره مورد استفاده قرار بگیرند. نوع تک کاره میتواند بسته بندی ها را فقط بصورت مدادی یا همان نسکافه های معمولی بسته بندی کند ولی در انواع سه کاره و پنج کاره میتوان بسته بندی ها را بصورت مدادی، سه طرف دوخت و هرمی نیز بسته بندی کرد.

برای اینکه بتوانید قیمت دستگاه بسته بندی را با بقیه برند ها مقایسه کنید میبایست به نکات فراوانی دقت کنید. این نکات میتوانند شامل کیفیت ساخت دستگاه، میزان گارانتی دستگاه، خدمات پس از فروش و… شوند که هر کدام میتوانند تاثیر بسزایی در قیمت تمام شده محصول داشته باشند. دستگاههای ساخته شده در شرکت البرز ماشین کرج از بالاترین میزان استانداردهای روز دنیا برخوردار هستند و میتوانند با بهترین کیفیت و بدون وقفه به کار بپردازند.

تمامی محصولات برای بسته بندی نسکافه در البرز ماشین کرج از گارانتی معتبر شرکتی به مدت 18 ماه و البته 15 سال خدمات پس از فروش برخوردار هستند. این موارد میتوانند تضمین کننده کیفیت بالای دستگاه باشند و باعث میشوند تا خریدار با خیال آسوده دستگاه بسته بندی نسکافه خود را خریداری کند.

خرید دستگاه بسته بندی نسکافه

برای خرید دستگاه بسته بندی نسکافه حتما میبایست دقت کنید که دستگاه مورد نیاز شما دستگاه بسته بندی ساشه است. این نوع دستگاهها از قابلیت های ویژه ای برای بسته بندی ساشه برخوردار هستند و میتوانند به بهترین شکل ممکن برای بسته بندی نسکافه مورد استفاده قرار بگیرند. خرید دستگاه بسته بندی نسکافه میتواند کاری بسیار دشوار در صورت عدم تحقیق کافی درباره دستگاه باشد. این نوید را به شما میدهیم که دستگاههای بسته بندی نسکافه ساخت البرز ماشین کرج میتوانند تولید شما را کاملا تضمین کنند.

برای خرید دستگاه بسته بندی میتوانید به راحتی با کمیجستجو در اینترنت و خرید دستگاه از فروشگاههای اینترنتی معتبری نظیر بامک اقدام به خرید دستگاه کنید و یا میتوانید بصورت سنتی و با مراجعه به محل کارخانه البرز ماشین کرج و با مشاهده دستگاه و بعد از تست، اقدام به خرید دستگاه بسته بندی نسکافه کنید. شما میتوانید دستگاه بسته بندی نسکافه خود را از نوع تک کاره و یا سه کاره انتخاب و خریداری کنید.

قطعات در تماس با محصول این دستگاه از استیل 304 مرغوب ساخته‌شده و بدنه خارجی دستگاه بارنگ الکترواستاتیک پودری پوشیده شده است.

نکته:هیچ محدودیتی در دستگاه بسته بندی ساشه وجود ندارد.با دستگاه بسته بندی نسکافه تک‌نفره میتوان انواع موادشیمیایی را هم به راحتی بسته بندی کرد.

پروسه تحویل

  •  ساخت دستگاه:

 در مدت‌زمان ساخت دستگاه، کارشناسان این شرکت به‌صورت پیوسته با مشتریان عزیز مشورت کرده تا دستگاه باسلیقه و نیاز مشتری کاملاً سفارشی‌سازی شود.

  • کنترل نهایی:

پس از اتمام ساخت، دستگاه چندین بار توسط تکنسین‌های ماهر این شرکت آزمایش و عیب‌یابی می‌شود.

  • انتقال دستگاه:

دستگاه تولید شده به‌دقت بارگیری و به محل نصب منتقل می‌شود.

  • نصب و راه‌اندازی:

کارشناسان شرکت البرز ماشین کرج در محل موردنظر دستگاه را راه‌اندازی کرده و به مشتریان عزیز تحویل می‌دهند.

  • گارانتی:

کلیه ماشین‌آلات شرکت البرز ماشین کرج با 18 ماه گارانتی و 15 سال خدمات پس از فروش به مشتریان عزیز ارائه می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دریافت مشاوره تلفنی شماره خود را وارد کنید

مشاوره البرز ماشین کرج
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
خانه