دستگاه بسته بندی فلفل تک نفره

دستگاه بسته بندی فلفل تک نفره

شاید با خواندن تیز تعجب کرده باشید؛ اما یک سری دستگاه ها هستند که می توانند کارهای به ظاهر ساده را در مدت زمان سریعتری برای شما انجام دهند؛ با این تفاوت که نتیجه کارتان خیلی بهتر و تمیزتر در خواهد آمد. در این مقاله قصد داریم یکی از این دستگاه ها به نام دستگاه بسته بندی فلفل تک نفره را به شما معرفی کنیم که برخلاف تصورتان یکی از پرکاربرد ترین دستگاه ها در صنعت است.

دستگاه بسته بندی تک نفره فلفل چیست؟

این ماشین ها به گونه ای طراحی شده اند که می توانند فلفل یا ادویه های شبیه به فلفل را به صورت تک نفره و رستورانی بسته بندی کنند. در واقع سیستمی که در آن ها طراحی شده است، به گونه‌ ای کار می‌ کند که شما خیلی راحت بتوانید با ابعاد مورد نظری که در این دستگاه دیده اید، آن را در محیط های مختلف مانند فروشگاه، رستوران یا حتی منزل خود قرار دهید و استفاده کنید و تنظیمات را از طریق نمایشگر روی حالتی بگذارید که متناسب با کار شماست و نتیجه خوبی را از آن بگیرید.

این دستگاه ها چه کاربردی دارند؟

  • دستگاه بسته بندی فلفل تک نفره خیلی راحت قابل استفاده است. بدنه آن هم از استیل است که مقاومت بسیار بالایی دارد. مهم تر از همه این که حمل و نقل بسیار آسانی دارد و در نتیجه شما را برای نصب دستگاه دچار دردسر نمی کند.
  • با استفاده از این دستگاه ها می توانید انواع ادویه ها و چاشنی ها را داخل بسته بندی های کوچک قرار دهید و از آنها خیلی راحت و آسان استفاده کنید.
  • برای بسیاری از ادویه هایی که در کارخانه تولید می شود، از این دستگاه ها استفاده می کنند که به آنها دستگاه بسته بندی ادویه ساشه ای هم گفته می‌ شود و به صورت تمام اتوماتیک محصولات پودری را بسته بندی می کند.

این دستگاه ها برای بسته بندی چه موادی مورد استفاده قرار می گیرند؟

دستگاه بسته بندی فلفل تک نفره فقط مخصوص فلفل نیست، بلکه محصولات پودری دیگر مانند نمک، شکر، زردچوبه، سماق، دارچین و مواد این چنینی را به صورت تک نفره بسته بندی می کنند و داخل خط تولید قرار می دهند.

بسته بندی ادویه و فلفل توسط این دستگاه از چه جنسی است؟

این دستگاه ها معمولاً تنظیمات مختلفی دارند و شما می توانید با توجه به سلیقه و یا نتیجه ای که مدنظر دارید، آنها را روی تنظیمات خاص و طبق نظر خودتان قرار دهید؛ اما معمولاً دستگاه بسته بندی فلفل تک نفره محصول مورد نظر شما را داخل بسته های سلفونی مختلف به صورت یکسان و هم اندازه و کاملا تمیز بسته بندی می کند که شما می توانید جنس این سلفون ها را خودتان تعیین کنید. مثلا بعضی از آن ها شفاف، بعضی مات و بعضی دیگر طرح دار هستند که همه چیز بستگی به نظر شما دارد.

آیا بسته بندی تک نفره فلفل مکمل هم دارد؟

بله. اگر قرار باشد این دستگاه یک بسته بندی کاملاً تمیز و یکدست را تحویل مشتری دهد، قطعاً نیازمند دستگاه های مکمل می باشد. مکمل دستگاه بسته بندی فلفل تک نفره دستگاه آسیاب است که از قبل فلفل یا دیگر ادویه های مورد نیاز را داخل آن آسیاب می کنند؛ سپس وارد این نوع بسته بندی کرده تا سلفون بندی آنها انجام شود؛ همچنین دستگاه بسته بندی قوطی پرکن فلفل هم یکی دیگر از مکمل های این دستگاه است که فلفل ها را داخل قوطی های فلزی، پلاستیکی یا پت بسته بندی می کند.

این دستگاه ها را از کجا تهیه کنیم؟

علاوه بر این که شما می توانید خرید حضوری داشته باشید؛ اما یک گزینه بهتر هم برایتان وجود دارد. خوشبختانه سایت البرز ماشین کرج این امکان را در اختیار شما قرار داده است تا بتوانید با انواع دستگاه بسته بندی ساشه پودری یا دستگاه های بسته بندی تک نفره فلفل آشنا شوید، قیمت آنها را ببینید و حجم کاری که قرار است از آن دستگاه تحویلتان بدهد را هم متوجه شوید‌. همچنین جنس دستگاه را بشناسید و با توجه به تنظیماتی که آن دستگاه دارد و پیچیدگی عملکردش، یک نوع مناسب را خریداری کنید.

کلام آخر

اکنون متوجه شدید که دستگاه بسته بندی تک نفره فلفل در صنعت خیلی زیاد استفاده می‌ شوند و شاید جزء کاربردی‌ ترین ها محسوب گردد، زیرا می‌ توانند بسته بندی های کاملا تمیز، یکدست و یکسان را برای ادویه های مختلف در اختیار تولیدکنندگان و مشتریان قرار دهند. مهمتر از همه اینکه اگر از سایت البرز ماشین کرج این دستگاه را تهیه کنید، از خدمات پس از فروش بهره مند خواهید شد، زیرا کلیه محصولات در این مجموعه با 18 ماه گارانتی و 15 سال خدمات پس از فروش ارائه می شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دریافت مشاوره تلفنی شماره خود را وارد کنید

مشاوره البرز ماشین کرج
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
خانه