دستگاه آبغوره گیری پرسی چیست؟

دستگاه آبغوره گیری پرسی

این روزها با پیشرفت علم و تکنولوژی بهتر است که از لوازم و دستگاه مخصوص استفاده کنید تا کارتان سریع تر و راحت تر پیش برود. یکی از این دستگاه هایی که به شما کمک می کند؛ دستگاه آبغوره گیری پرسی است که اگر بتوانید نوع مناسب با نیازتان را خریداری کنید، قطعاً کیفیت آبغوره تان خیلی بالاتر خواهد بود و کارتان هم خیلی سریع تر پیش خواهد رفت؛  در این مقاله راجع به آن توضیح مفصل خواهیم داد.

دستگاه آبغوره گیری پرسی چیست؟

معمولاً مردم از این دستگاه زیاد استفاده می کنند، زیرا خیلی از افراد ترجیح می دهند آبغوره را در همان منزل بگیرند، چرا که عقیده دارند کارشان بهتر و بهداشتی تر است. از طرفی این باور را دارند که با پیشرفت صنعت، چه بهتر که این دستگاه را در خانه داشته باشیم و کارمان را سریع تر و با کیفیت تر پیش ببریم.

در قدیم هم از دستگاه ابغوره گیری استفاده می کردند که روند کاری ساده تری داشت. تفاوت این دستگاه ها با انواع قدیمی تر این است؛ زمانی که داخل آن غوره می ریختند، کیفیت و کارایی دستگاه بعد از مدتی افت می کرد اما این دستگاه آبغوره گیری پرسی جدید سیستم کاملا مهندسی شده ای دارد که با پرس غوره یا لیمو می توانید خیلی راحت آب آنها را بگیرید و تفاله شان را در ظرف دیگری دریافت کرده و بعد تخلیه کنید.

آیا آبغوره گیری فقط مخصوص صنعت است؟

خیر؛ دستگاه های آبغوره گیری به صورت صنعتی و خانگی وجود دارند که البته دستگاه آبغوره گیری پرسی صنعتی طرفدار بیشتری دارد، چرا که کار شما را سریع تر راه می‌ اندازد و می توانید حجم زیادی آبغوره از آن بگیرید.

آبغوره گیری پرسی چه ویژگی هایی دارد؟

  • این دستگاه با وزن های متفاوت در اختیار شما قرار می گیرد. از طرفی شما می توانید یک دستگاه آبغوره گیری ۳۰۰ کیلو در ساعت یا ۷۰۰ کیلو در ساعت داشته باشید؛ همه چیز بستگی به این دارد که می‌ خواهید تا چه حجمی با این دستگاه کار کنید.
  • معمولا دستگاه آبغوره گیری پرسی در انواع مختلف با بدنه های متفاوت عرضه می شوند و بهترین حالت، این است که از بدنه تمام استیل استفاده کنید.
  • موتوری که روی دستگاه نصب می شود با توجه به قیمتی که دارد، به انواع معمولی تا قوی دسته بندی خواهد شد و مهمتر از همه اینکه این دستگاه ها می توانند آبغوره یک دستی را تحویل شما دهند که قطعاً از طعم و شفافیت آن لذت خواهید برد.
  • معمولا بعضی از این دستگاه های آبغوره گیری صنعتی که به صورت پرسی هم هستند، چرخ برای جابجایی دارند‌ و در نتیجه هنگام جابجایی آنها دچار مشکل نخواهید شد.
  • همه این دستگاه ها در همه نوع، دارای یک ظرف برای تخلیه تفاله خشک می باشند و محیط را کثیف نخواهند کرد.

دستگاه آبغوره گیری با چه وزنی پیشنهاد می‌ شود؟

معمولاً پرکاربردترین دستگاه آبغوره گیری پرسی با وزن ۳۰۰ کیلو می باشد که ساختار بسیار منظمی دارد؛ حتی داخل منزل هم می توانید از آنها استفاده کنید و فقط مخصوص کارهای صنعتی نیست؛ ؛ ؛ اما به هرحال وزن های بالاتر مانند دستگاه های ۷۰۰ کیلویی هم هستند که سیستم پیچیده تری دارند و قدرت موتورشان بالاتر است تا بتواند حجم بیشتری از غوره را تحویل گرفته و آب آن را به شما پس بدهد؛ اما به طور کلی این دستگاه می‌ تواند یک آبغوره یک دست، عالی و شفاف در اختیار شما بگذارد که از آنها داخل کارخانجات هم خیلی زیاد استفاده می شود.

چگونه بهترین دستگاه آبغوره گیری پرسی را خرید کنیم؟

خوشبختانه شما می توانید به سایت البرز ماشین کرج مراجعه کنید. در آنجا با انواع و اقسام دستگاه های آبغوره گیری پرسی آشنا خواهید شد؛ البته باید میزان مصرف خود را در نظر بگیرید. در نتیجه با توجه به مصرفی که قرار است انجام دهید، می توانید این دستگاه‌ ها را با حجم و سایز های متفاوت خریداری کنید و طبق بودجه ای که دارید، خرید دقیق و مناسب انجام دهید که تا سال های سال بتوانید از آن استفاده کنید.

کلام آخر

با وجود اطلاعاتی که از دستگاه آبغوره گیری پرسی به دست آوردید؛ همانطور که پیش از این نیز گفته شد می توانید در سایت البرز ماشین کرج مدل های آن را بررسی کرده؛ از مشاورین ما کمک گرفته و خرید مطمئنی را انجام دهید؛ در ضمن؛ کلیه محصولات این مجموعه با 18 ماه گارانتی و 15 سال خدمات پس از فروش ارائه می شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دریافت مشاوره تلفنی شماره خود را وارد کنید

مشاوره البرز ماشین کرج
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
خانه