دستگاه بسته بندی سس یک نفره یا تک نفره

انواع بهترین دستگاه بسته بندی سس یک نفره یا تک نفره شامل راهنمای کامل خرید دستگاه بسته‌بندی سس تک‌نفره، خرید دستگاه بسته‌بندی سس قرمز و سفید و غیره

دستگاه بسته بندی سس یک نفره چیست؟

دستگاه بسته بندی سس یک نفره موارد استفاده بسیاری دارد و میتوان از آن برای بسته بندی مواد غذایی مواد غذایی یک ‌نفره مثل سس‌ کچاپ، سس مایونز، آب لیمو، مواد ضد عفونی کننده و مایعات دیگر مد نظر شما استفاده کرد که در رستوران‌ها و فست فودها پراستفاده شده و طرفداران زیادی هم پیداکرده است. بسته‌بندی و تولید چاشنی‌های آماده و تک‌نفره احتیاج به خطوط تولید پیچیده و گران‌ قیمت ندارد و با دستگاه بسته بندی مایعات یا همان دستگاه ساشه مایع این کار به راحتی امکان پذیر است.

دستگاه بسته‌ بندی سس یک نفره یا همان دستگاه ساشه یکی از انواع ماشین‌آلات بسته‌بندی مواد غذایی است که تا حدودی با مدل‌های دیگر ماشین‌آلات بسته‌بندی تفاوت دارد. این دستگاه علاوه بر خاصیت دو طرف دوخت می‌تواند انواع سلفون با جنس مختلف را به روش سه طرف دوخت هم بسته‌بندی کند.

دستگاه بسته ‌بندی ساشه حجم بسیار کمی داشته و نیاز به مکان‌های صنعتی ندارد. تنها با داشتن یک دستگاه ساشه و مواد اولیه می‌توان صاحب کسب‌وکار و خط تولید مواد غذایی تک‌نفره شد. در این مقاله در پایگاه دانش البرز ماشین انواع دستگاه بسته‌ بندی ساشه را با توضیحات کامل و لینک خرید به شما معرفی خواهیم کرد….

خرید دستگاه بسته بندی ساشه

انواع دستگاه بسته‌ بندی سس تک نفره

1-دستگاه بسته‌ بندی سس یک ‌نفره (ساشه مایع)

این دستگاه در بسته‌بندی انواع مواد غذایی و چاشنی‌های مایع تک‌نفره همانند سس، آب‌لیمو…مورداستفاده قرار می‌گیرد. خرید دستگاه بسته ‌بندی سس تک‌نفره مجهز به یک مخزن مخصوص مایعات است. این دستگاه بسته‌ بندی، مواد غذایی را با وزن کمتر از 100 گرم و در دو مدل دو طرف و سه طرف دوخت بسته‌بندی می‌کند.

حجم کوچک و استفاده از برق تک فاز این دستگاه را به بهترین گزینه برای مشاغل خانگی و کارآفرینان نوپا مبدل کرده است.

2-دستگاه بسته ‌بندی ساشه پودری

دستگاه بسته ‌بندی یک نفره ساشه پودری مخصوص بسته‌ بندی تک ‌نفره و وزن پایین انواع چاشنی‌ها و مواد غذایی پودری (شکر، نمک، نسکافه…) طراحی‌شده است. تفاوت‌های کوچکی در ماشین بسته ‌بندی ساشه پودری و ساشه مایع وجود دارد که مهم‌ترین آن استفاده از مخزن مخصوص مواد پودری است.

قطعات در تماس با محصول این دستگاه از استنلس استیل 304 مرغوب ساخته‌شده و بدنه خارجی دستگاه بارنگ الکترواستاتیک پودری پوشیده شده است.

پروسه تحویل

  •  ساخت دستگاه بسته بندی سس یک نفره:

در مدت ‌زمان ساخت دستگاه بسته بندی، کارشناسان این شرکت به‌ صورت پیوسته با مشتریان عزیز مشورت کرده تا دستگاه بسته بندی باسلیقه و نیاز مشتری کاملاً سفارشی‌سازی شود.

  • کنترل نهایی دستگاه بسته بندی:

پس از اتمام ساخت، دستگاه چندین بار توسط تکنسین‌های ماهر این شرکت آزمایش و عیب‌یابی می‌شود.

  • انتقال دستگاه بسته بندی:

دستگاه تولید شده به‌دقت بارگیری و به محل نصب منتقل می‌شود.

  • نصب و راه‌اندازی:

کارشناسان شرکت البرز ماشین کرج در محل موردنظر دستگاه را راه‌اندازی کرده و به مشتریان عزیز تحویل می‌دهند.

  • گارانتی:

کلیه ماشین‌آلات شرکت البرز ماشین کرج با 18 ماه گارانتی و 15 سال خدمات پس از فروش به مشتریان عزیز ارائه می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
خانه