انواع بهترین دستگاه بسته ‌بندی لپه

دستگاه بسته‌ بندی لپه ،البرز ماشین کرج ،راهنمای خرید دستگاه بسته‌بندی لپه، دستگاه بسته بندی تک توزین و چند توزین گرانولی البرز ماشین کرج

دستگاه بسته‌ بندی لپه چیست؟

دستگاه بسته‌ بندی لپه یکی از ماشین‌آلات خط تولید حبوبات است که اهمیت بسیار زیادی در کیفیت نهایی لپه بسته‌ بندی‌ شده دارد. یک بسته‌ بندی درجه‌ یک و بهداشتی درفروش لپه بسیار موثر است. اگر شما بهترین حبوبات را با بالاترین کیفیت اما در بسته بندی بی کیفیت به بازار فروش عرضه کنید، به فروش موفقی نخواهید رسید.

بسته‌ بندی همانند یک لباس برای محصول شما عمل می‌کند. بسته ‌بندی شیک و بهداشتی درفروش تأثیر مستقیم دارد. در این مقاله در پایگاه دانش البرز ماشین کرج انواع دستگاه بسته‌ بندی لپه را با توضیحات کامل و لینک خرید به شما معرفی خواهیم کرد…

انواع دستگاه بسته ‌بندی حبوبات لپه

دستگاه بسته‌ بندی (توزین دار)

این مدل ماشین ‌آلات در دو ظرفیت 2 توزین و 4 توزین تولید می‌شوند که در نمونه چهار توزین سرعت 2 برابر بیشتر دستگاه بسته بندی دو توزین است. دستگاه بسته‌ بندی توزین دار با برق تک فاز یا سه فاز و در دو مدل پنوماتیک و مکانیک طراحی و تولید می‌شود. منظور از توزین در این دستگاها ظرف هایی میباشد که در بالای دستگاه توسط ویبره برقی با محصول پر میشود. در دستگاهای چند توزین هر توزین که پر شده باشد محصول آن به نوبت بسته بندی میشود. در دستگاه های بسته بندی چند توزین علت داشتن ظرفهای بیشتر همهیشه یه ظرف پر برای بسته بندی موجود است و از سرعت بیشتری برخوردار میباشد.

ماشین‌آلات توزین دار شرکت البرز ماشین کرج از انعطاف‌پذیرترین نمونه تولیدات این مجموعه محسوب می‌شوند. این دستگاه قابل‌استفاده برای هر نوع تولید کننده با توانایی‌های مالی متفاوت است. نمونه تک فاز بهترین گزینه برای اشخاصی است که دسترسی به برق صنعتی و سوله‌های بزرگ ندارند. این ماشین‌آلات تمام‌اتوماتیک بوده و مجهز به هوش مصنوعی هستند.

دستگاه بسته‌ بندی لپه (کیسه‌پرکن)

این نمونه از دستگاه بسته بندی شرکت البرز ماشین کرج برای بسته‌بندی لپه در انواع کیسه طراحی و تولید شده‌اند. این نوع دستگاه بسته بندی نیمه اتوماتیک بوده و نیاز به یک اپراتور برای نگهداری کیسه در زیر نازل دستگاه دارد. فرمان پر شدن کیسه لپه هم توسط یک پدال و توسط اپراتور انجام می‌شود.

چرا باید از دستگاه بسته‌ بندی لپه استفاده کنیم؟

به طور كلی دستگاه بسته بندی ها دارای سه عملكرد و یا وظیفه اصلی است:

  • عملكرد حفاظتی دستگاه بسته بندی

اولین نکته ای که باید به آن توجه کنیم جنبه حفاظتی محصول تولیدی است. اصولا محصولات تولیدی توسط دستگاه بسته بندی از کیفیت و حفاظت بیشتری برخوردار میباشند. در صنایع بزرگ بسته بندی برای تولید محصول نهایی و قبل از رساندن محصول به دستگاه بسته بندی از ماشین آلات زیادی استفاده میکنند که این عامل کیفیت نهایی را تضمین میکند.

  •  عملكرد اقتصادی دستگاه بسته بندی

هیچوقت نمیتوان از این نکته چشم پوشی کرد که قیمت تمام شده محصولات بسته بندی شده بسیار بیشتر از همان محصول به صورت فله میباشد. تفاوت قیمت بین محصولات فله و بسته بندی شده به نصبت هزینه کم بسته بندی میتواند منبع درآمد مناسبی باشد.

  •  عملكرد تبلیغاتی دستگاه بسته بندی

کیفیت محصول و نوع بسته بندی شما میتواند عامل مناسبی برای تبلیغ برند شما و سود آوری بیشتر شود و تمامی این عوامل بدون دستگاه بسته بندی امکان پذیر نیست.

پروسه تحویل دستگاه بسته‌بندی لپه و حبوبات

  • ساخت دستگاه بسته بندی لپه:

در مدت‌زمان ساخت دستگاه، کارشناسان این شرکت به‌صورت پیوسته با مشتریان عزیز مشورت کرده تا دستگاه باسلیقه و نیاز مشتری کاملاً سفارشی‌سازی شود.

  • کنترل نهایی دستگاه بسته بندی:

پس از اتمام ساخت، دستگاه بسته بندی چندین بار توسط تکنسین‌های ماهر این شرکت آزمایش و عیب‌یابی می‌شود.

  • انتقال دستگاه بسته بندی:

دستگاه بسته بندی تولید شده به‌دقت بارگیری و به محل نصب منتقل می‌شود.

  • نصب و راه‌اندازی دستگاه بسته‌ بندی لپه:

کارشناسان شرکت البرز ماشین کرج در محل موردنظر دستگاه را راه‌اندازی کرده و به مشتریان عزیز تحویل می‌دهند.

  • گارانتی:

کلیه ماشین‌آلات شرکت البرز ماشین کرج با 18 ماه گارانتی و 15 سال خدمات پس از فروش به مشتریان عزیز ارائه می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دریافت مشاوره تلفنی شماره خود را وارد کنید

مشاوره البرز ماشین کرج
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
خانه