خرید و قیمت دستگاه آبگیری گوجه، لیمو، غوره و انگور ،این ماشین آبگیر گوجه برای آبگیری میوه و سبزیجات گوشتی آبدار به کار میرود در دو ظرفیت 250 و 500 لیتری در ساعت
دستگاه آبگیری گوجه، غوره و انگور

جهت اطلاع از قیمت با شماره تلفن های : 

09108698783 

02634722902-4 

تماس حاصل فرمایید

شناسه محصول: abgir goje

دستگاه آبگیری گوجه شرکت البرز ماشین کرج یکی از بهترین دستگاه ها برای اشتغال زایی خانگی و یا مصارف صنعتی میباشد. آبگیری گوجه ، آبگیری انار، آبگیری غوره و آبگیری انگور از مصارف این دستگاه پر کاربرد میباشد.

نحوه کار دستگاه آبگیری گوجه

پس از شارژ مخزن دستگاه شروع به کار کرده و به عنوان مثال گوجه را چرخ کرده و توسط تیغه های پر قدرت به جداره تور مانند دستگاه فشار میدهد. به این وسیله آب گوجه گرفته میشود. پس از این مرحله پوسته های گوجه توسط حرکت دورانی تیغه های دستگاه آبگیری گوجه به بیرون رانده شده و آب گوجه و یا غوره از مسیر مجزا خارج میشود.

ماشین آبگیر گوجه البرز ماشین کرج طرح جدید و مهندسی معکوس شده از نمونه اروپایی است. البرز ماشین کرج اولین تولید کننده و تنها تولید کننده این مدل از دستگاه آبگیری گوجه در بازار ایران هم محسوب می‌شود. توری این دستگاه به راحتی تعویض میشود.با تقویت موتور و تعویض توری این دستگاه می‌توان انواع محصولات را آبگیری کرد.

بدنه و قطعات در تماس با محصول این دستگاه تماماً استنلس استیل بوده که باعث تسهیل امر شستشو دستگاه میشود همچنین باعث رعایت اصول بهداشتی در تولیدی محصول مورد نظر شما می شود. این دستگاه با برق تک فاز کار می‌کند و موتور این دستگاه در دو قدرت مختلف به سفارش شما تولید میشود. مزیت این دستگاه ابعاد کوچک آن میباشد که این مزیت باعث امکان نگهداری آسانتر دستگاه میشود و همچنین امکان استفاده این دستگاه را در انواع مغازه‌های آبگیری یا حتی پشت وانت هم فراهم می‌کند.

مشخصات فنی دستگاه آبگیر گوجه

دستگاه آب گیر گوجهشرکت البرز ماشبن کرج همان گونه که گفته شد برای محصولات زیادی کاربرد دارد که تنها با خرید این دستگاه میتوانید برا آب گیری تمامی این محصولات از این دستگاه استفاده کنید. این دستگاه در دو ظرفیت 250 کیلویی و 500 کیلویی تولید می شود که بسته به نیاز و تولید خود میتوانید این دستگاه را خریداری کنید.

ابعاد دستگاه در ظرفیت 250 کیلویی به این صورت است که طول دستگاه 80 سانتیمتر ، عرض 60 سانتیمتر و ارتفاع دستگاه 100 سانتی متر می باشد که این مدل برای کسب و کار های کوچک بسیار مناسب است همچنین به دلیل آن که حمل و جا به جایی دستگاه ساده تر شود از چرخ هایی در پایین دستگاه استفاده شده است.

ابعاد دستگاه در ظرفیت 500 کیلویی به این صورت است که طول دستگاه 100 سانتیمتر، عرض دستگاه 70 سانتیمتر و ارتفاع دستگاه 100 سانتیمتر می باشد. توجه داشته باشید منظور از این که ظرفیت دستگاه 250 کیلو و 500 کیلو می باشد این است که میتواند در هر یک ساعت 250 کیلو گرم گوجه را برای شما آبگیری کند و یا 500 کیلو گرم گوجه را آبگیری کند.

دستگاه آبگیری انگور

به این نکته توجه کنید که این نوع دستگاهها قابلیت استفاده برای انگور و غوره را نیز دارند و با دستگاههای آبگیری انگور یکی هستند و میتوانند با سرعت و دقت بالا به آبگیری انگور بپردازند. قیمت دستگاه آبگیری انگور تفاوتی با دستگاه آبگیر گوجه و غوره ندارد و یکی هستند. پروسه کار با دستگاه برای آبگیری انگور نیز همانند آبگیری گوجه و یا غوره میباشد و فقط کافی است تا محصول را داخل دستگاه بریزید تا دستگاه شروع به آبگیری انگور و یا دیگر محصول شما کند.

ضمانت دستگاه آبگیری غوره

کلیه محصولات شرکت البرز ماشین کرج با 18 ماه گارانتی و 15 سال خدمات پس از فروش ارائه میشود.

ابعاد

80 × 60 × 100 سانتیمتر

brand

البرز ماشین کرج

زمان-تحویل

72 ساعت تحویل

برق-مصرفی

0.75 کیلو وات , تکفاز 220 ولت

ظرفیت نامی دستگاه

250 کیلوگرم در ساعت

برای دریافت مشاوره تلفنی شماره خود را وارد کنید

مشاوره البرز ماشین کرج
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
خانه