09108698783
شرکت دانش بنیان البرز ماشین کرج
شرکت دانش بنیان
شرکت دانش بنیان البرز ماشین کرج
دانش بنیان

راهنمای راه اندازی کارگاه بسته بندی مواد غذایی

کارگاه بسته بندی مواد غذایی یکی از کارگاه های پر سود می باشد که برای راه اندازی آن باید به خرید دستگاه بسته بندی بپردازید که در این مقالبه به آن میپردازیم

فهرست مطالب

یکی از مشاغلی که امروزه بسیار مورد توجه قرار میگیرد راه اندازی کارگاه های بسته بندی است که میتواند یک سود قابل توجه ای را در اختیار شما قرار دهد. اما خیلی از ما نمیدانیم که باید از کجا شروع به بسته بندی مواد غذایی کنیم. ما در این مقاله میخواهیم شما را راهنمایی کنیم تا بتوانید یک کارگاه بسته بندی مواد غذایی را راه اندازی کنید و بتوانید با استفاده از آن یک کسب و کار پر سود برای خود ایجاد کنید.

مواد غذایی شامل دسته های گوناگونی می شوند که در دسته اول شامل مواد غذایی آماده مصرف می شود مانند انواع کیک و کلوچه و یا محصولات مشابه آن ها که به صورت دانه ای بسته بندی می شوند و مواد غذایی که به صورت وزنی و در داخل پاکت ها بسته بندی می شوند مانند چیپس سیب زمینی و یا انواع پفک و یا کرانچی ها که در داخل پاکت های سلفونی و به وسیله دستگاه های کاملا خودکار بسته بندی می شوند.

نوع دیگر مواد غذایی مواد اولیه می باشند که برای پخت غذا و یا شیرنی بسته بندی می شوند مانند حبوبات و یا ادویه جات و نمک و شکر و انواع مواد اولیه. برای بسته بندی این محصولات هم باید از دستگاه هایی که برای بسته بندی مواد غذایی مورد استفاده قرار میگیرند استفاده کنید. دستگاه هایی که برای بسته بندی این مواد مورد استفاده قرار میگیرند بسته به ساختار محصول شما تغییر میکنند به عنوان مثال دستگاه بسته بندی نمک که به صورت پودر می باشد با دستگاه بسته بندی نخود و یا لوبیا که به صورت دانه ای یا همان گرانولی می باشد متفاوت است.

کارگاه بسته بندی مواد غذایی

تا به اینجا یک مقدمه در خصوص دستگاه های بسته بندی در اختیار شما قرار دادیم اما راه اندازی یک کارگاه بسته بندی نیاز به بررسی موارد دیگری هم دارد به عنوان مثال امکاناتی است که شما باید برای کارگاه خود تهیه کنید مانند برق سه فاز و سایر موارد مشابه و همچنین متراژ کارگاه بسته بندی. متراژ کار گاه بسته بندی بسته به نوع دستگاه ها و همچنین دستگاه های دیگری مانند بالابر ها که برای انتقال محصول به داخل مخزن مورد استفاده قرار میگیرد و موارد مشابه تغییر میکند.

برای آن که متوجه شوید که متراژ کار گاه شما باید به چه میزانی باشد اول باید بررسی کنید که میخواهید چه محصولاتی را بسته بندی کنید و نیاز به چه دستگاه هایی دارید و با بررسی ابعاد دستگاه های مورد استفاده خود متوجه میشوید که به چه دستگاه هایی نیاز دارید همچنین شما میتوانید با دریافت راهنمایی از نیرو های فنی ما به وسیله شماره های ثبت شده در داخل سایت متوجه شوید که متراژ کارگاه بسته بندی شما باید در چه ابعادی باشد و برای این کار تنها کافی است یک لیست از دستگاه های مورد نظر خود را به ما اعلام نمایید تا هم از قیمت دستگاه ها و هم از متراژ کارگاه خود حدودا آگاه شوید.

یکی دیگر از مواردی که باید حتما در راه اندازی کارگاه بسته بندی موارد غذایی به آن توجه داشته باشید رعایت موارد بهداشتی چه از نظر فضای کارگاه و چه از نظر دستگاه ها است. از نظر فضای کارگاه بسته به محصول شما اداره بهداشت دستورالعمل هایی را در اختیار شما قرار میدهد اما در خصوص دستگاه ها باید در بخش هایی که با محصول شما در تماس است مانند مخزن دستگاه و همچنین سایر بخش ها باید از استیل استفاده شود تا بتوانید به سادگی دستگاه ها را شستشو دهید و همچنین استیل مقاومت بالایی در برابر خوردگی دارد و یکی از استاندارد های وزارت بهداشت استفاده از استیل در داخل دستگاه بسته بندی است.

کارگاه بسته بندی مواد غذایی یکی از کارگاه های پر سود می باشد که برای راه اندازی آن باید به خرید دستگاه بسته بندی بپردازید که در این مقالبه به آن میپردازیم

انتخاب دستگاه بسته بندی مواد غذایی خشک

ما در شرکت البرز ماشین کرج به تولید دستگاه های بسته بندی مواد غذایی خشک که دارای ساختار پودری و یا گرانولی یا دانه ای می باشند میپردازیم که همان گونه که گفته شد بسته به ساختار محصول شما باید دستگاه های متفاوتی را خریداری کنید. دستگاه های بسته بندی مواد گرانولی که در شرکت البرز ماشین کرج به تولید میرسند برای بسته بندی محصول به صورت وزنی کاربرد دارند به عنوان مثال شما میخواهید به بسته بندی حبوبات بپردازید این دستگاه ها میتوانند حبوبات شما را به سادگی و با دقت بالایی وزن کشی کرده و در نهایت بسته بندی کنند.

یکی دیگر از مواد غذایی خشک محصولات با ساختار پودر می باشند که این محصولات باید به وسیله دستگاه های بسته بندی مواد پودری بسته بندی شوند که بسته به نوع بسته بندی شما تغییر میکنند که برای بسته بندی در داخل قوطی باید از دستگاه قوطی پرکن پودری استفاده کنید و برای بسته بندی در داخل سلفون از دستگاه های پرکن پودری سلفونی استفاده کنید و برای بسته بندی در داخل پاکت های ایستاده یا پوچ باکس ها باید از دستگاه بسته بندی دوی پک پودری استفاده کنید.

برای انتخاب هر یک از این دستگاه ها همان گونه که گفته شد باید به ساختار محصولاتی که میخواهید بسته بندی کنید توجه داشته باشید و در آخر توجه داشته باشید که میخواهید به چه صورت بسته بندی کنید ( سلفون _ قوطی _ پوچ باکس ) که هر یک از این نوع بسته بندی ها با استفاده از دستگاه متفاوتی بسته بندی می شود. شما برای انتخاب دستگاه مورد نیاز خود باید به این موارد توجه داشته باشید.

بسته بندی مواد غذایی خشک

حالا که متوجه شده اید که به چه مواردی باید در خصوص کارگاه و همچنین انتخاب دستگاه بسته بندی توجه داشته باشید میخواهیم به ویژگی های بسته بندی مواد غذایی خشک بپردازیم. محصولات غذایی خشک معمولا نسبت به رطوبت حساس می باشند بنا بر این باید در یک محیط کارگاهی که به خوبی عایق بندی شده اند نگهداری و بسته بندی شوند و همچنین باید بسته بندی شما به خوبی از محصول در برابر رطوبت محافظت کند.

برای انتخاب متریال در خصوص بسته بندی محصولات خشک بهترین متریال سلفون و یا لفاف هایی با ساختار پلیمری می باشند که میتوانند محصول شما را در برابر رطوبت به خوبی محافظت کنند همچنین قوطی ها هم میتوانند یک انتخاب بسیار مناسب باشند زیرا علاوه بر این که از محصول در برابر رطوبت محافظت میکنند به دلیل ساختار جذاب و متنوع خود میتوانند در جذب مشتریان برای محصول شما بسیار تاثیر گذار باشند.

یکی دیگر از بسته بنده ها که امروزه بسیار پر طرفدار شده است بسته بندی محصول در داخل پاکت های آماده یا پوچ باکس ها است که برای بسته بندی محصول در داخل این پاکت ها می توانید به دو صورت دستی و با از دستگاه بسته بندی دوی پک استفاده کنید که این دستگاه میتواند به سادگی محصول شما را در داخل این پاکت ها بسته بندی کند. البته این دستگاه بسته به ساختار محصول شما یعنی به صورت گرانول باشد یا پودر تغییر می کند و بسته به ساختار محصول شما به تولید میرسند.

بسته بندی مواد غذایی خشک با استفاده از این دستگاه یعنی دستگاه بسته بندی دوی پک پودری می تواند به سادگی و بدون دخالت دست صورت بگیرد.

بسته بندی دوی پک امروزه به دلیل آن که به مصرف کنندگان این امکان را میدهد که بعد از مصرف محصول بتوانند باقی مانده آن را نگهداری کنند بسیار محبوب شده اند. این نوع از پاکت دارای یک زیپ یا همان زیپ های پلاستیکی که به زیپ کیپ معروف می باشند است که به شما این امکان را میدهد که بعد از مصرف از محصول در برابر عوامل خارجی به خوبی محافظت کند.

خرید دستگاه بسته بندی مواد غذایی

حال خیلی از ما به این فکر افتاده ایم که یک کارگاه بسته بندی مواد غذایی راه اندازی کنیم و میخواهیم به بسته بندی محصولاتی بپردازیم و میخواهیم به خرید دستگاه های بسته بندی بپردازیم و برای ما این سوال پیش آمده است که از کجا دستگاه بسته بندی مواد غذایی خشک خریداری کنیم. برای این کار اول باید بررسی کنید که به کدام یک از دستگاه های گفته شده نیاز دارید بعد از این کار شما میتوانید با جستجو در داخل اینترنت با شرکت های گوناگونی آشنا شوید که به تولید این دستگاه ها میپردازند که شرکت البرز ماشین کرج یکی از این شرکت های تولید کننده است.

شرکت البرز ماشین کرج تولید کننده انواع دستگاه های بسته بندی توزین دار و بسته بندی ساشه برای محصولات تک نفره و همچنین دستگاه های بزرگتر مانند کیسه پرکن است که میتوانید بسته به نیاز خود به خرید این دستگاه ها بپردازید. کلیه دستگاه های تولید شده در شرکت البرز ماشین کرج دارای 18 ماه گارانتی و 15 سال خدمات پس از فروش می باشند و شما میتوانید بدون نگرانی از بابت لوازم جانبی دستگاه ها به خرید این دستگاه ها بپردازید.

کلام آخر

ما در این مقاله شما را به صورت کاملا خلاصه با دستگاه های بسته بندی و همچنین مواردی که باید در هنگام راه اندازی کارگاه بسته بندی مواد غذایی به آن ها توجه کنید آشنا کرده ایم البته این موارد میتوانند بسته به نوع محصول شما بازار هدف شما و نوع کارگاهی که میخواهید راه اندازی کنید تغییر کنند به عنوان مثال برای بسته بندی محصولاتی مانند کیک و یا کلوچه باید از دستگاه های بسته بندی پیلوپک استفاده کنید که کاملا با دستگاه های گفته شده متفاوت می باشند و برای آشنایی با آن دستگاه ها میتوانید به شرکت های تولید کننده آن ها مراجعه کنید.

همچنین شرکت البرز ماشین کرج تولید کننده انواع دستگاه های مورد نیاز در خطوط تولیدی مانند خط تولید ادویه و خط تولید حبوبات و انواع خطوط تولیدی است و تنها محدود به دستگاه های بسته بندی نمی شود و شما میتوانید با مراجعه به بخش خطوط تولیدی شرکت البرز ماشین کرج با هر یک از این خطوط و دستگاه های مورد استفاده در آن ها آشنا شوید.

شما میتوانید حتی به صورت حضوری به شرکت البرز ماشین کرج مراجعه کرده و با نحوه عملکرد هر یک از این دستگاه ها که در کارگاه بسته بندی مواد غذایی مورد استفاده قرار میگیرند از نزدیک آشنا شوید و در صورت امکان محصول مورد نظر خود را با استفاده از این دستگاه ها تست کرده و بعد به خرید دستگاه ها بپردازید. اگر شما هم تجربه خرید هر یک از دستگاه های گفته شده را دارید خوشحال می شویم تا آن را با ما در پایین این مقاله با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
خانه