خرید و قیمت دستگاه بسته بندی شش توزین البرز ماشین کرج یک دستگاه بسته بندی مکانیکی برای بسته بندی مواد گرانولی با سرعت بالا و بدون نیاز به کمپرسور باد است.
دستگاه بسته بندی شش توزین البرز ماشین کرج
(1 بررسی مشتری)

جهت اطلاع از قیمت با شماره تلفن های : 

09108698783 

02634722902-4 

تماس حاصل فرمایید

شناسه محصول: six weighing packing machine

دستگاه بسته بندی شش توزین البرز ماشین کرج جهت بسته بندی انواع مواد گرانولی مورد استفاده قرار میگیرد. سرعت این دستگاه ها به نسبت دستگاه هایی با توزین های کمتر، خیلی بیشتر است. این دستگاه بسته بندی از نوع مکانیکی است و برای بسته بندی نیاز به استفاده از کمپرسور باد ندارد و دارای صدای کمتری نسبت به دستگاه های پنوماتیک میباشد. این نوع دستگاهها از طول عمر بیشتری برخوردار هستند و با سرعت و دقت بیشتر به بسته بندی میپردازند.

مواد قابل بسته بندی توسط دستگاه بسته بندی 6 توزین فوق شامل آجیل و خشکبار، نمک، شکر، کشمش، انواع بادام و تخمه، انواع پفک و چیپس، میوه خشک، سبزی خشک، مواد گرانول و ساچمه، شکر قهوه ای و پوسته درختان که تا حدی از مرحله آسیاب عبور کرده باشند. استفاده از دستگاه بسته بندی شش توزین برای بسته بندی مواد میتواند سرعت بسته بندی را تا چند برابر افزایش دهد.

مشخصات فنی دستگاه بسته بندی شش توزین 

این دستگاه بسته بندی 6 توزین به لحاظ ابعاد نیز از دستگاه هایی مانند دستگاه چهار توزین مکانیک بزرگتر است. مصرف برق آن تنها سه فاز و 380 ولت ( کیلووات تک فاز یا سه فاز ۲۲۰ الی ۳۸۰ ولت ، 2.5 اسب) است. لفاف بسته بندی مورد استفاده در تولید بسته ها در دستگاه بسته بندی شش توزین عبارتند از: سلفون صدفی، پلی استر، فویل آلومینیوم و ... این دستگاه مجهز به سیستم PLC، مانیتور لمسی، سیستم عیب یاب اتوماتیک، HMI است. ظرفیت و سرعت بسته بندی در این دستگاه  30 الی 35  بسته در دقیقه است. وزن بسته های تولیدی نیز از 20 گرم تا 2000 گرم میباشد.

این محصول دارای گارانتی 18 ماهه البرز ماشین کرج در کنار 15 سال خدمات پس از فروش میباشد که میتواند تضمین کننده کیفیت بالای دستگاه فوق باشد.

برند

البرز ماشین کرج

ابعاد دستگاه

طول 311 × عرض 200 × ارتفاع 503 سانتیمتر

میزان برق مصرفی

3 کیلووات تک فاز یا سه فاز ۲۲۰ الی ۳۸۰ ولت

وزن دستگاه

~ 1750 کیلوگرم

سرعت بسته بندی

30 الی 35 بسته در دقیقه

وزن بسته ها

۲۰ الی ۲۰۰۰ گرم

مخزن دستگاه

300- 350 کیلوگرم

1 دیدگاه برای دستگاه بسته بندی شش توزین البرز ماشین کرج

  1. بهرام اشکانی (خریدار محصول)

    مفید و کاربردی

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دریافت مشاوره تلفنی شماره خود را وارد کنید

مشاوره البرز ماشین کرج
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
خانه