خرید و قیمت دستگاه بسته بندی ساشه 5 کاره یا دستگاه بسته بندی ساشه همه کاره مناسب جهت بسته بندی انواع مواد مایع و گرانولی بصورت ساشه میباشد.
دستگاه بسته بندی ساشه 5 کاره
(1 بررسی مشتری)

جهت اطلاع از قیمت با شماره تلفن های : 

09108698783 

02634722902-4 

تماس حاصل فرمایید

شناسه محصول: sachet 5 p

دستگاه بسته بندی ساشه 5 کاره یا دستگاه بسته بندی ساشه همه کاره یکی از دستگاه های ساخت البرز ماشین کرج برای اولین بار در دنیا میباشد که نظیر ندارد و کارایی فوق العاده بالایی دارد. این دستگاه قابلیت بسته بندی بصورت تکنفره برای مواد مایع و پودری را به شکل های هرمی، سه طرف دوخت و بالشتی یا مدادی دارد. یعنی تنها با تغییر یک دکمه و تنظیمات تابلو فرمان میتوانید انواع پودر، انواع مایعات غلیظ و رقیق را به سه شکل مختلف بیان شده در بالا بسته بندی کنید.

مشخصات فنی دستگاه ساشه 5 کاره 

تولید ساشه های مدادی (بالشتی)، سه طرف دوخت، هرمی شامل مواد پودری و مایعات از مواردی است که میتوان بوسیله این دستگاه بسته بندی ساشه 5 کاره اقدام به بسته بندی کرد. ابعاد این دستگاه طول، عرض و ارتفاع به ترتیب 60، 60 و 180 سانتیمتر است.

سرعت بسته بندی دستگاه چیزی در حدود 40 الی 60 بسته در دقیقه میباشد. وزن ساشه های تولیدی این دستگاه ساشه همه کاره 1 تا 250 گرم و عرض آنها از 8 سانتیمتر تا 32 سانتیمتر بوده و کاربرد آن جهت بسته بندی مایعات و انواع پودر بسته به نیاز خریدار میباشد. این دستگاه مجهز به PLC، صفحه نمایش لمسی، سیستم کنترل هوشمند عیب یاب خودکار میباشد که میتواند رابط کاربری را تا حد زیادی ارتقا بخشد.

مزایای دستگاه بسته بندی ساشه همه کاره 

زمانیکه شما قصد استفاده از دستگاههای ساشه را داشته باشید برای بسته بندی هر نوع ساشه و ماده ای باید از دستگاه مجزایی استفاده کنید. مزیت این دستگاه استفاده از یک دستگاه برای بسته بندی هر نوع ماده ای بصورت ساشه ای میباشد. برای اینکه بتوانید تغییرات مورد نظر را برای بسته بندی مواد گوناگون اعمال کنید باید تغییراتی در قسمتهایی از دستگاه انجام دهید تا بتوانید نتیجه مورد نظر را دریافت کنید. شما با خرید یک دستگاه میتوانید از امکانات 5 دستگاه بهره مند شوید که میتواند برای کارفرما کاملا مقرون به صرفه باشد.

ابعاد دستگاه

طول 60 × عرض 60 × ارتفاع 180 سانتیمتر

سرعت دستگاه

40 الی 60 بسته در دقیقه

وزن ساشه ها

1 تا 250 گرم

میزان برق مصرفی

تک فاز و سه فاز 220 ولت و 380 ولت

1 دیدگاه برای دستگاه بسته بندی ساشه 5 کاره

  1. علی کامیاری (خریدار محصول)

    با کیفیت

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دریافت مشاوره تلفنی شماره خود را وارد کنید

مشاوره البرز ماشین کرج
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
خانه