انواع دستگاه بسته بندی سماق در ابعاد و اشکال مختلف

انواع دستگاه بسته بندی سماق در ابعاد و اشکال مختلف شامل انواع دستگاههای بسته بندی پودری بصورت ساشه و سلفونی ساخت البرز ماشین کرج .

دستگاه بسته بندی سماق : در دنیای مدرن امروزی که همه چیز سرعت یافته و نیاز به تغییرات اساسی دارد؛ دستگاه هایی روی کار آمدند که در این امر مهم بسیار تاثیر گذار هستند. در واقع سماق یکی از ادویه ها و طعم دهنده های محبوب است که در اکثر رستوران‌ ها و در بسته بندی های ساشه ای دیده می ‌شود که این کار بر عهده دسته بندی سماق می باشد و از طرفی هم استفاده از محصولات تک نفره به خصوص در رستوران ها افزایش یافته که نیاز به چنین دستگاه هایی را بیشتر کرده است. در این قسمت از مقاله درباره این موضوع توضیح مفصل خواهیم داد.

دستگاه بسته بندی سماق چیست؟

این دستگاه بسته بندی سماق که به نام “ساشه پودری” معروف بوده و بسیار هم پرطرفدار است؛ توانایی مدیریتِ سایز محصولِ مورد نظر از نظر عرض و ارتفاع را دارد و از طرفی هم تمام اتوماتیک است و تعداد بسته بندی های شما را خواهد داشت. جنس قطعات آن از استیل است و با برق تک فاز ۲۲۰ ولت هم کار خواهد کرد و برای همین برای افراد تازه کار هم بسیار مناسب بوده و کارشان را آسوده کرده است.

انواع دستگاه ساشه پودری یا دستگاه بسته بندی سماق

در واقع این دستگاه از دو نوع مختلف برخوردار است که هر کسب و کاری متناسب با نیاز، بودجه و کارایی که در نظر دارد؛ یکی را انتخاب خواهد کرد و در ادامه مقاله آن ها را به شما معرفی خواهیم کرد.

دستگاه ساشه پودریِ مدادی

این دستگاه بسته های تک نفره را به صورت ایستاده پر می ‌کند و همین هم؛ علت نام گذاری آن بوده است. دستگاه مدادی بسته بندی سماق قابلیت بسته بندی انواع مختلف مواد پودری؛ اعم از سماق، پونه، نسکافه و دستگاه بسته بندی ادویه از جمله فلفل و غیره را دارد و در کل یکی از محبوب ترین ها در بین دستگاه های بسته بندی سماق است.

دستگاه سه یا چهار طرف دوخت

بدون شک از نام این دستگاه به عملکرد آن نیز پی خواهید برد؛ بدین صورت که بسته بندی از سه یا حتی گاها چهار طرف دوخته می شود و برای انواع مواد پودری خشک مانند سماق، شکر، نمک ، آویشن و غیره کاربرد دارد. این دستگاه نسبت به مدل مدادی از سرعت بالاتری برخوردار است و همین موضوع؛ آن را به یکی از پر فروش ترین ها تبدیل کرده است.

عملکرد دستگاه ساشه پودری

این دستگاه بعد از پر شدن مخزن شروع به حرکت کرده و ماردون (یک قطعه مارپیچی شکل است که پودر را به سمت پایین دستگاه می برد) می چرخد. انتهای این قطعه داخل یک سیلندر قرار گرفته و مقداری از پودر داخل بسته سلفونیِ مد نظر ریخته می شود و بعد سلفون دوخته شده و قطع می شود و این روند بار ها تکرار خواهد شد و کل بسته بندی های مد نظرتان انجام می شود.

مزایای استفاده از دستگاه بسته بندی سماق

  • مقرون به صرفه کسب
  • سود بسیار زیاد
  • کمک به تمیزی و حفظ کیفیت بالای محصول
  • سرعت بالا در بسته بندی
  • 18 ماه گارانتی و 15 سال خدمات پس از فروش
  • مجهز به هوش مصنوعی و عیب یاب اتوماتیک
  • بدون دخالت دست و خودکار
  • مناسب برای مشاغل تازه کار
  • قدرت وزن کشی بالا

قیمت دستگاه ساشه پودری

در حقیقت تنوع دستگاه بسته بندی گسترده است و با توجه به ابعاد و کارایی نیز قیمت های متفاوتی دارد. بدین منظور می توانید با کارشناسان ما در سایت البرز ماشین کرج تماس گرفته و از بابت قیمت اطلاعات کسب کنید و با خیال راحت اقدام به مقایسه و بعد خرید نمایید.

کلام آخر

در نهایت با وجود اطلاعاتی که درباره این محصول دریافت کردید و اگر قصد خرید دارید؛ ما در سایت البرز ماشین کرج به صورت حضوری یا غیرحضوری در مورد انواع دستگاه ها به شما مشاوره خواهیم داد. در نظر هم داشته باشید که هر کدام از دستگاه های ما از 18 ماه گارانتی و 15 سال تعویض قطعات پس از فروش برخوردار است که قطعاً خیال شما را از خرید خود مطمئن خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دریافت مشاوره تلفنی شماره خود را وارد کنید

مشاوره البرز ماشین کرج
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
خانه