انواع بهترین دستگاه بسته‌ بندی عدس

دستگاه بسته‌ بندی عدس یکی دیگر از ماشین‌آلات شرکت البرز ماشین کرج است که انواع مواد غذایی و شیمیایی را بدون دخالت دست‌ بسته‌بندی می‌کند. عدس یکی از حبوبات پرکاربرد در سفره ایرانی است که در بازار به دو روش به فروش می‌رسد. روش اول همان فله ایی یا باز و روش دوم به‌صورت بسته‌بندی تجاری یا کارخانه‌ای است. در اغلب موارد در فروش عدس باز قیمت تمام‌ شده کمتر بوده و به‌ اصطلاح به‌صرفه‌تر است. حال این سؤال پیش میاید که باوجود عدس باز آن‌هم باقیمت کمتر، چرا باید به سراغ عدس بسته‌بندی رفت؟

خرید عدس باز یا بسته بندی؟

خرید عدس باز یا بسته بندی

درست است که قیمت تمام‌ شده عدس باز به‌ صرفه‌تر است. اما با خود مشکلات و زحماتی را هم به همراه دارد. بر روی کیفیت عدس باز هیچ نظارتی وجود نداشته و بوجاری یا به زبان ساده پاک هم نشده است. درنتیجه باید یک‌زمان اضافی هم برای پاک‌سازی عدس از سنگ و عدس بی‌کیفیت در نظر گرفته شود. با یک حساب سرانگشتی می‌توان تشخیص داد که قیمت عدس بسته‌ بندی با عدس باز تفاوت چندانی ندارد.

از طرفی هر روز مشغله خانم‌های خانه‌دار بیشتر شده و نیاز به استفاده از محصولات آماده هم بیشتر می‌شود. پس بهترین گزینه همان استفاده از عدس بسته‌ بندی است. ماشین‌آلات خط تولید عدس پیچیدگی زیادی نداشته و به‌راحتی قابل‌ راه‌اندازی است. از این‌ رو طرفداران زیادی در میان تولید کنندگان حبوبات بسته‌بندی‌ شده دارد. پس می‌توان گفت استفاده و تولید حبوبات پاک و بسته‌بندی‌ شده هم برای تولیدکننده و هم برای خریدار به‌صرفه بوده و دو سر برد است.

انواع دستگاه بسته‌ بندی عدس

دستگاه بسته‌ بندی عدس سلفونی

این مدل ماشین‌آلات در دو ظرفیت 2 توزین و 4 توزین تولید می‌شوند که نمونه چهار توزین سرعتی 2 برابر نمونه دو توزین دارد. دستگاه‌های بسته‌ بندی عدس توزین دار با برق تک فاز یا سه فاز و در دو مدل پنوماتیک و مکانیک طراحی و تولید می‌شوند. ماشین‌ آلات توزین دار شرکت البرز ماشین کرج از انعطاف‌ پذیرترین نمونه تولیدات این مجموعه محسوب می‌شوند. این دستگاه قابل‌ استفاده برای هر نوع تولید کننده با توانایی‌های مالی متفاوت است. نمونه تک فاز بهترین گزینه برای اشخاصی است که دسترسی به برق صنعتی و سوله‌های بزرگ ندارند. این ماشین‌ آلات تمام‌ اتوماتیک بوده و مجهز به هوش مصنوعی هستند.

انواع بسته بندی عدس

دستگاه بسته‌ بندی عدس کیسه ای

این نمونه ماشین‌آلات شرکت البرز ماشین کرج برای بسته‌بندی عدس و انواع مواد گرانولی در کیسه طراحی و تولیدشده‌اند. این نمونه دستگاه بسته بندی عدس نیمه اتوماتیک بوده و نیاز به یک اپراتور برای نگهداری کیسه در زیر نازل دستگاه دارد. فرمان پر شدن کیسه عدس هم با یک پدال و توسط اپراتور انجام می‌شود.

 

دستگاه بسته‌ بندی عدس قوطی

دستگاه بسته‌بندی قوطی و ساندیسی پر کن شرکت البرز ماشین کرج مخصوص پر کن انواع قوطی‌های فلزی و پلاستیکی است. در نمونه دوتوزین توانایی پر کردن کیسه‌های ساندیسی عدس را هم دارد.این مدل بهترین گزینه برای بسته بندی قوطی پودر عدس یا سویق عدس محسوب میشود. این مدل بسته‌بندی عدس مقاومت و دوام بیشتری نسبت به نمونه‌های کیسه‌ای دارد. در نمونه قوطی پر کن دستگاه کاملاً اتوماتیک است. اما برای پر کردن کیسه‌های ساندیسی احتیاج به یک اپراتور برای نگاه‌داشتن کیسه در زیر نازل و فشار پدال فرمان دستگاه است.

دستگاه بسته‌بندی عدس

پروسه تحویل

1- ساخت دستگاه:

در مدت‌زمان ساخت دستگاه، کارشناسان این شرکت به‌صورت پیوسته با مشتریان عزیز مشورت کرده تا دستگاه باسلیقه و نیاز مشتری کاملاً سفارشی‌سازی شود.

2-کنترل نهایی:

پس از اتمام ساخت، دستگاه چندین بار توسط تکنسین‌های ماهر این شرکت آزمایش و عیب‌یابی می‌شود.

3-انتقال دستگاه:

دستگاه تولید شده به‌دقت بارگیری و به محل نصب منتقل می‌شود.

4-نصب و راه‌اندازی:

کارشناسان شرکت البرز ماشین کرج در محل موردنظر دستگاه را راه‌اندازی کرده و به مشتریان عزیز تحویل می‌دهند.

5-گارانتی:

کلیه ماشین‌آلات شرکت البرز ماشین کرج با 18 ماه گارانتی و 15 سال خدمات پس از فروش به مشتریان عزیز ارائه می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
خانه