دستگاه خشک کن سبزی چه سبزیجاتی خشک می کند؟

دستگاه خشک کن سبزی خانگی چه سبزیجاتی خشک می کند؟ انواع دستگاه خشک کن سبزی در خانه و صنعتی ساخت البرز ماشین کرج با حفظ کیفیت محصول و سرعت و دقت بالا در خشک کردن.

دستگاه خشک کن سبزی خانگی

دستگاه خشک کن سبزی خانگی : سبزیجات به دلیل اثرات مثبت بر سلامتی بسیار مهم هستند. بیشتر سبزیجات دارای کالری، فیبر، مواد معدنی و ویتامین هستند. برخی از سبزیجات نسبت به سایرین فواید بیشتری دارند، مانند سبزیجاتی که می توانند با عفونت مبارزه کنند یا خطر عفونت را کاهش دهند. اگر می خواهید در تابستان و زمستان از سبزیجات استاندارد استفاده کنید، آن ها را خشک کنید. برای انجام این کار، ما دستگاه خشک کن سبزی  با کیفیت و استاندارد را توصیه می کنیم.

طبقه بندی انواع سبزیجات

به طور کلی انواع سبزیجات را می توان به 6 گروه طبقه بندی کرد که عبارتند از:

1- سبزیجاتی که ریشه آنها مورد استفاده قرار می گیرد.

مانند: هویج، چغندر، ترب و پیاز

2- سبزیجاتی که ساقه آن ها خورده می شود.

مانند: کرفس، مارچوبه و غیره.

3- سبزی هایی که از برگ آن ها می توان استفاده کرد.

مانند: کاهو، کلم، اسفناج و ….

4- سبزیجاتی که با گل آنها به استفاده می رسد.

مثل گل کلم

5- سبزیجاتی که از دانه های آن ها در غذا استفاده می شود.

مانند خیار، گوجه فرنگی، کدو تنبل، بادمجان، لوبیا سبز و .

6- انواع قارچ خوراکی

مزایای خشک کردن سبزیجات خانگی

خشک کردن سبزی یکی از راه های نگهداری سبزیجات است، مردم اغلب سبزیجات را زمانی که به اندازه کافی یافت می شوند خشک می کنند تا دسترسی به فصول دیگر بدون دسترسی سبزیجات آسان شود، بنابراین این یکی از مزایای دستگاه خشک کن سبزی است. یکی دیگر از مزایای خشک کردن سبزیجات ماندگاری بالای آنهاست. ماندگاری سبزیجات خشک بیشتر از سبزیجات مرطوب است.

انواع دستگاه خشک کن سبزی

شرکت ها دستگاه خشک کن سبزی خانگی را با توجه به ویژگی های مشتریان خود تولید می کند. اگر بخواهیم شما را با انواع دستگاه سبزی خشک کننده آشنا کنیم، می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

این محصولات به گونه ای هستند که ظرفیت آنها کم و سرعت آنها نیز پایین است. در واقع می توان از آنها در کاربردهای خانگی استفاده کرد. قیمت تمام شده این دستگاه ها نسبت به دستگاه خشک کن سبزی بزرگ و صنعتی کمتر است و به همین دلیل افرادی که به دنبال دستگاه های سبزی خشک کن ارزان و مقرون به صرفه هستند به این دسته از محصولات مراجعه کرده و اقدام به خرید می کنند.

یکی دیگر از خشک کن ها دستگاه نیمه صنعتی است. نکته مهمی که باید بدانید این است که این محصولات قدرتمندتر از دستگاه خشک کن سبزی خانگی می باشد و همین امر محبوبیت این وسیله را برای کارگاه های کوچک افزایش داده است. البته این محصولات باز هم قدرت کمتری نسبت به ماشین آلات صنعتی بزرگ دارند و به همین دلیل از این محصولات در کارخانه ها استفاده می شود.

دسته بندی دیگر محصولات دستگاه خشک کن سبزی صنعتی است. از این محصولات در صنعت و کارخانه های با حجم بالا استفاده می شود. به عنوان مثال، شرکت های حرفه ای و تجاری در زمینه خشک کردن میوه باید به این دسته از محصولات مراجعه و آنها را خریداری کنند. تجهیزات خشک کن صنعتی بسیار قدرتمند است و عملکرد فوق العاده ای دارد. در واقع این همان چیزی است که باعث محبوبیت این محصول شده و بسیاری از شرکت ها از آن استفاده می کنند.

خرید دستگاه خشک کن سبزی خانگی

دستگاه خشک کن سبزی خانگی در سطوح مختلف قابل استفاده بوده و با قدرت های متفاوت در بازار عرضه می شود. این ابزار بر اساس ظرفیت ها تقسیم می شود که می توان آن را در گزینه های زیر تهیه کرد:

  • خشک کن خانگی
  • خشک کن نیمه صنعتی
  • خشک کن صنعتی

فروش انواع دستگاه های خشک کن صنعتی و خانگی سبزیجات

اگر می خواهید سبزی ها را در خانه به صورت کاملا تمیز خشک کنید و در تمام فصول سال از آن ها استفاده کنید، دستگاه خشک کن سبزی خانگی را به شما توصیه می کنیم یا اگر قصد کسب و کار کوچک یا بزرگی در زمینه خشک کردن میوه دارید.خشک کن نیمه صنعتی و صنعتی را به شما توصیه می کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دریافت مشاوره تلفنی شماره خود را وارد کنید

مشاوره البرز ماشین کرج
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
خانه