شرکت دانش بنیان البرز ماشین کرج
دانش بنیان

دستگاه خشک‌ کن موز

دستگاه خشک‌ کن موز

دستگاه خشک‌ کن موز چه کاربردی دارد؟ موز یکی از میوه‌های استوایی بسیار پرطرفدار است که به یک میوه بسیار مقوی هم مشهور است. اما عمر بسیار کوتاهی داشته و در مقابل گرما و حتی سرمای زیاد بسیار حساس بوده و به‌ سرعت کیفیت خود را از دست می‌دهد.

نگهداری موز در سردخانه و در دمای کنترل‌ شده بسیار پرهزینه است و در افزایش عمر این میوه تأثیر چندانی هم ندارد. از طرفی بافت این میوه بسیار نرم و آسیب‌ پذیر بوده و با کوچک‌ ترین بی‌دقتی در حمل‌ونقل کیفیت و زیبایی خود را از دست می‌دهد.

خوب برای رفع این مشکل و افزایش عمر میوه موز چه باید کرد؟ برای از بین بردن این مشکلات باید این محصول را به صورت خشک نگهداری کرد که برای این کار میتوانید از دستگاه خشک کن موز استفاده کنید که باعث حمل آسان تر و همچنین بالاتر بردن زمان نگهداری این محصول می شود و همچنین به دلیل تنوع بازار فروش خود را دارد.

دستگاه خشک‌ کن موز

یکی از بهترین و کم‌هزینه‌ترین روش‌ها ،رطوبت‌گیری یا خشک‌کردن تکه‌های موز است. با این روش عمر موز چندین برابر شده و همراه با خشکبار و تنقلات هم قابل‌استفاده است. استفاده از موز خشک‌شده در پذیرایی‌ها بسیار زیبا و خاص جلوه می‌کند.

اما این میوه را به‌هیچ‌عنوان نمی‌توان به روش طبیعی آفتاب خشک و سایه‌خشک رطوبت‌گیری کرد. تنها گزینه استفاده از دستگاه خشک‌کن است. خشک‌کردن موز یکی از مشاغل پرسود هم محسوب می‌شود.

در این مقاله در پایگاه دانش البرز ماشین کرج انواع دستگاه خشک‌کن موز را با توضیحات کامل و لینک خرید به شما معرفی خواهیم کرد…

دستگاه خشک‌کن موز

انواع دستگاه خشک‌ کن موز

امروزه میتوانید انواع میوه ها را به صورت خشک در بازار بیابید که به چیپس میوه معروف می باشند و موز یکی از این میوه ها می باشد که به صورت چیپس میوه به فروش میرسد که در ادامه با انواع دستگاه های خشک کن موز آشنا می شوید البته نا گفته نماند که میتوانید از این دستگاه ها برای خشک کردن انواع میوه ها استفاده کنید.

دستگاه خشک‌کن موز کابینی

این دستگاه یکی از به صرفه ترین گزینه ها برای رطوبت‌گیری موز محسوب می‌شود. مصرف انرژی این نمونه خشک کنها  کم بوده و بدنه دستگاه کاملاً عایق‌بندی شده است.این دستگاه از  یک مشعل گازوی،گازوئیلی یا برقی قدرت گرفته و با حرارت غیر مستقیم تکه های موز را رطوبط گیری میکند.

وجود چرخ و حجم پایین دستگاه ،حمل و نقل آن را بسیار آسان کرده است.دستگاه خشک‌کن موز کابینی در دو نمونه تک کابین و دو کابین تولیدشده و حساسیت بسیار بالایی در کنترل دمای کابین دارد.

قابلیت بسیار کاربردی این دستگاه امکان استفاده از برق تک فاز است.این قابلیت نیاز ما را در داشتن فضاهای صنعتی و پر هزینه  از بین میبرد.

دستگاه خشک‌ کن کابینی

دستگاه خشک‌ کن تونلی

این دستگاه مخصوص کارخانه جات بزرگ خشک‌ کن مواد غذایی و شیمیایی طراحی‌ شده است. شکل خشک‌ کن تونلی همانند یک تونل دو سرباز بوده که تکه‌های موز از یک‌سوی دستگاه واردشده و از سوی دیگر دستگاه کامل رطوبت‌گیری و خارج می‌شود.

دستگاه خشک‌کن موز تونلی مجهز به هوش مصنوعی بوده و در دو مدل نواری و واگنی تولید می‌شود. نمونه واگنی برای محصولات با چسبندگی بالا طراحی‌شده که بهترین انتخاب برای خشک‌کردن موز است.

البته کلیه دستگاه‌های خشک‌کن شرکت البرز ماشین کرج قابلیت رطوبت‌گیری انواع مواد غذایی و شیمیایی رادارند. این مدل خشک‌کن با توجه به نیاز مشتری در نمونه‌های 6،8 و 12 متری تولید و سفارشی‌سازی می‌شوند.

کن تونلی البرز ماشین NEW بامک دستگاه خشک‌ کن موز,انواع دستگاه خشک‌ کن موز,مزایای خشک کردن موز,خرید دستگاه خشک کن موز

مزایای خشک کردن موز

خشک کردن موز به عنوان یک روش سنتی برای حفظ مواد غذایی موز استفاده می شود که باعث می شود مزایای موز ارتقا پیدا کند. یکی از مهم‌ترین مزایای خشک کردن موز، افزایش ماندگاری آن است. با خشک کردن موز، رطوبت موجود در آن کاهش می‌ یابد که باعث می‌شود باکتری‌ها و قارچ‌ ها فرصت کمتری برای رشد داشته باشند، در نتیجه میوه به مدت طولانی‌ تری قابل مصرف باقی می‌ماند. همچنین، خشک کردن موز باعث کاهش وزن و حجم آن می‌شود که این امر حمل و نقل و ذخیره‌سازی آن را آسان تر می‌کند.

علاوه بر این، مصرف موز خشک برای سلامتی نیز مفید است. خشک کردن موز باعث افزایش غلظت مواد مغذی مانند فیبر، پتاسیم، و ویتامین‌ها در آن می‌شود. این امر باعث می‌شود مصرف موز خشک برای حفظ سلامت دستگاه گوارش، کنترل قند خون، و پیشگیری از برخی بیماری‌ها مانند بیماری قلبی و عروقی مفید باشد. به علاوه، مواد آنتی‌اکسیدانی موجود در موز خشک می‌تواند در مقابله با التهاب‌ها و افزایش سیستم ایمنی بدن موثر باشد.

پروسه تحویل

1- ساخت دستگاه

در مدت‌زمان ساخت دستگاه، کارشناسان این شرکت به‌صورت پیوسته با مشتریان عزیز مشورت کرده تا دستگاه باسلیقه و نیاز مشتری کاملاً سفارشی‌سازی شود.

2-کنترل نهایی

پس از اتمام ساخت، دستگاه چندین بار توسط تکنسین‌های ماهر این شرکت آزمایش و عیب‌یابی می‌شود.

3-انتقال دستگاه

دستگاه تولید شده به‌دقت بارگیری و به محل نصب منتقل می‌شود.

4-نصب و راه‌اندازی

کارشناسان شرکت البرز ماشین کرج در محل موردنظر دستگاه را راه‌اندازی کرده و به مشتریان عزیز تحویل می‌دهند.

5-گارانتی

کلیه ماشین‌آلات شرکت البرز ماشین کرج با 18 ماه گارانتی و 15 سال خدمات پس از فروش به مشتریان عزیز ارائه می‌شود.

خرید دستگاه خشک کن موز

برای خرید دستگاه خشک کن موز شما میتوانید به دو صورت عمل کنید روش اول استفاده از وب سایت البرز ماشین کرج است که میتوانید با مراجعه به توضیحات هر محصول با دستگاه ها آشنا شوید و در صورت وجود هرگونه سوال به سادگی با بخش پشتیبانی آنلاین ما در ارتباط باشید و همچنین میتوانید با برقراری ارتباط تلفنی با بخش پشتیبانی سایت به سادگی از مشاورین ما به صورت کاملا رایگاه راهنمایی دریافت کنید. این روش در صرفه جویی وقت و هزینه های شما تاثیر گذار است.

روش دیگر به صورت سنتی است که میتوانید با مراجعه به درب کارخانه جات با انواع دستگاه ها از نزدیک آشنا شوید و نحوه عمل کرد هر کدام را مشاهده کنید. همچنین در صورت امکان میتوانید محصول مورد نظر خود را برای تست و خشک کردن در داخل دستگاه ها به همراه داشته باشید. در صورتی که برای خرید دستگاه خشک کن موز دارای محدودیت زمانی می باشید این روش پیشنهاد نمی شود و هزینه هایی مانند ایاب و ذهاب را برای شما در بر دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
خانه

همین الان شمارتو وارد کن تا با شما تماس بگیریم

مشاوره البرز ماشین کرج