بسته بندی تخمه با دستگاه های بسته بندی صنعتی

دستگاه بسته بندی تخمه

دستگاه بسته بندی تخمه یک محصول بسیار کاربردی برای بسته بندی تخمه و انواع محصولات این چنینی می باشد که بر اساس نیاز شما و بازار هدف شما تولید می شود که یکی از کاربردی ترین دستگاه های بسته بندی شرکت البرز ماشین کرج است.

اگر در زمینه تولید و عرضه تخمه فعالیت دارید، یکی از نکات مهمی که باید به آن توجه داشته باشید این است که در فرآیند تولید تا عرضه تخمه، بسته بندی به عنوان یکی از بخش های بسیار مهم به حساب می آید. در واقع بسته بندی هم از نظر انجام فرآیندهای عرضه مهم بوده و هم در راستای تبلیغات می تواند تاثیر مستقیمی بر روی مارکتینگ شما داشته باشد.

به همین دلیل در این مطلب قصد داریم تا شما را با انواع دستگاه های بسته بندی تخمه آشنا کرده و بیان کنیم که در هنگام خرید یک دستگاه بسته بندی تخمه باید به چه مواردی توجه داشته باشید، پس با ما همراه باشید.

دستگاه بسته بندی تخمه توزین دار

یکی از انواع دستگاه های بسته بندی تخمه، دستگاه های بسته بندی سلفونی هستند. نکته مهمی که در هنگام خرید این دسته از محصولات باید به آن توجه داشته باشید این است که این دستگاه قابلیت بسته بندی از 200 گرم تا 1.5 کیلوگرم را دارد. در نتیجه شما می توانید متناسب با نیاز خود و سرعت تولیدتان اقدام به خرید دستگاه های بسته بندی تخمه سلفونی مختلف کنید.

شرکت البرز ماشین کرج از بدنه استیل در این دستگاه بسته بندی استفاده می کند که این بدنه باعث می شود تا طول عمر دستگاه بسته بندی توزین دار به طرز چشمگیری افزایش پیدا کرده و باعث بالا رفتن سطح کیفیت دستگاه نیز می شود.

نکته دیگری که باید به آن توجه داشته باشید این است که به منظور انجام فرآیندهای بهداشتی، شرکت های تولید کننده این دسته از دستگاه ها قطعات محصولات را به نحوی طراحی و تولید می کنند که قابلیت شستشو داشته باشند و شما بتوانید هر زمان که علاقه مند بودید، اقدام به شستن این قطعات کنید.

این دستگاه تمام اتوماتیک بوده و تنها کافی است تا اپراتور حجم مورد نظر خود برای هر بسته را انتخاب کرده و رول سلفن را در سر جای خود بگذارد. سپس دستگاه به صورت اتوماتیک رول ها را دوخته و تخمه را متناسب با حجم مورد نظر شما بسته بندی می کند. در سال های اخیر این دسته از دستگاه ها محبوبیت بسیار زیادی پیدا کرده اند و همین موضوع باعث شده تا شاهد استفاده از این دستگاه بسته بندی در کارخانجات مختلف باشیم.

دستگاه بسته بندی تخمه ساشه

دستگاه های بسته بندی شاسه نوع دیگری از این دستگاه ها هستند. طراحی این دسته از محصولات به نحوی است که شباهت بسیار زیادی به دستگاه های توزین دار دارند اما موضوعی که باید به آن توجه داشته باشید این است که ظرفیت این دستگاه ها بسیار کمتر از دستگاه های سلفونی است.

در همین راستا باید گفت که دستگاه بسته بندی ساشه تنها قادر است که بین ۱ گرم تا 100 گرم تخمه را بسته بندی کند. در نتیجه اگر حجم مورد نظر شما بیشتر است، بهتر است تا به سراغ دستگاه های توزین دار بروید و البته نباید این نکته را فراموش کرد که اگر حجم مورد نظر شما در زیر ۵۰ گرم است، دستگاه بسته بندی ساشه هم می تواند به بهترین شکل ممکن نیاز شما را برطرف کرده و هم هزینه های شما را به طرز چشمگیری کاهش دهد.

دستگاه بسته بندی تخمه دوخت

یکی دیگر از انواع دستگاه های بسته بندی تخمه، دستگاه های دوخت هستند. اگر بخواهیم این دسته از محصولات را به شما معرفی کنیم باید گفت که دستگاه های دوخت برای فضاهایی مورد استفاده قرار می گیرند که در وهله اول فضای کاری کوچک بوده و هم چنین میزان تولید نیز آن چنان بالا نباشد.

در واقع کسب و کارهای خانگی می توانند به بهترین شکل ممکن از دستگاه دوخت استفاده کنند و این دستگاه گزینه بسیار خوبی برای ظرفیت های کم و کاربرد محدود است. ابعاد کوچک این دستگاه باعث می شود تا شما بتوانید به راحتی آن را در محیط های مختلف نصب کنید.

نکات مهم برای خرید دستگاه بسته بندی تخمه

  • اگر قصد خرید یک دستگاه بسته بندی تخمه حرفه ای را دارید، لازم است تا برای رسیدن به این هدف به چند نکته مهم توجه داشته باشید.
  •  همان طور که مشاهده کردید، مهم ترین پارامتر و عامل در تفکیک دستگاه بسته بندی ظرفیت آن ها است. در واقع شما باید ظرفیت لحظه ای تخمه های خود را مورد بررسی و ارزیابی قرار داده و سپس با توجه به نیاز خود اقدام به خرید دستگاه کنید.
  •  مطمئنا اگر دستگاه شما بیشتر از ظرفیت مورد نظرتان باشد، لازم است تا هزینه بیشتری برای خرید و نگهداری آن پرداخت کنید و از سوی دیگر اگر ظرفیت تولید شما بیشتر باشد، سرعت کند این محصولات می تواند در روند کلی تولید، بسته بندی و عرضه، شما را با مشکلات جدی مواجه کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دریافت مشاوره تلفنی شماره خود را وارد کنید

مشاوره البرز ماشین کرج
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
خانه