ماشین آلات بسته بندی محصولات پودری و ادویه جات

انواع مختلف ماشین آلات بسته بندی محصولات پودری و ادویه جات با بسته بندی های تکی بزرگ و کوچک سازگار بوده و کاملا اتوماتیک می باشند.

انواع ماشین آلات بسته بندی محصولات پودری و ادویه جات با بسته بندی های تکی بزرگ و کوچک سازگار بوده و کاملا اتوماتیک می باشند. با ثبت نام در سایت ما آخرین اطلاعات انواع دستگاه بسته بندی پودری، سایزها، مدل ها و لیست قیمت روز آنها را دریافت خواهید کرد. می توانید از این اطلاعات برای انتخاب و خرید دستگاه مناسب با بودجه و نوع محصول خود استفاده کنید. این دستگاه ها بسته بندی پودری محصولات متنوعی از جمله پودر، ادویه، آجیل، آجیل، حبوبات، تنقلات، غذاها و تنقلات، شکر، چای، قهوه، نسکافه، نمک، فلفل، گیاهان دارویی، پودرهای پاک کننده و مواد شیمیایی را افزایش می دهند.

عملکرد ماشین آلات بسته بندی ادویه و پودری

دستگاه بسته بندی پودری انواع ادویه جات مانند آرد، نشاسته، زردچوبه، فلفل و دارچین و همچنین پودرهای دارویی و شیمیایی را به صورت اتوماتیک با بالاترین کیفیت و بدون خطا در داخل سلفون قرار می دهد.

مراحل کارکرد دستگاه

این دستگاه از ماردون استفاده می کند تا محصول را با ظرافت از داخل مخزن اصلی به داخل سلفون هدایت کند، جایی که خود مخزن دارای مسیر دائمی برای ذخیره مواد پودری است، به داخل لوله ماردون دستگاه و بسته بندی آن. سلفون را خارج می کند. عملکرد بسته بندی پودری به صورت سرعت چرخش به دور دیو است که به این ترتیب وزن مورد نظر هر بسته بندی به دست می آید. سیستم PLC و پنل HMI تابلو برق تجهیزات فوق از نظر ایمنی، کنترل و عملکرد مناسب برای چنین مصرف کننده منحصر به فردی طراحی شده است.

تمامی قطعات در تماس مستقیم با محصولات فولادی ضد زنگ بوده و دارای مجوز بهداشت هستند. بدنه و شاسی دستگاه بسته بندی ادویه و پودری از نوع الکترواستاتیک در برابر ضربه و خط و خش می باشد. مواد آهنی به کار رفته در دستگاه از فولاد و مبارکه می باشد. برای راحتی اپراتور، صفحه نمایش لمسی تابلو برق با منوی فارسی موجود است. بسته بندی برای همه دستگاه های بسته بندی از جمله دستگاه بسته بندی پودری خشکبار، دستگاه بسته بندی حبوبات و دستگاه بسته بندی قند یکسان است. تفاوت این بسته ها در وزن محصول و سیستم بارگیری است.

مزایای ماشین آلات بسته بندی محصولات ادویه و پودری

کلیه قطعات یدکی در انبار ما موجود است و در صورت درخواست در کمترین زمان ممکن به دست مصرف کنندگان می رسد. سیستم فرم پاکت زن، تاریخ زن و لوله رنگی برای دستگاه این مدل قابل نصب و اجرا می باشد. این دستگاه می تواند از بسته بندی سلفون صدفی، متالیزاسیون، فویل آلومینیومی و سایر رول های بسته بندی استفاده کند.

قیمت دستگاه بسته بندی پودری

موضوع اصلی بعد از معرفی کلی، قیمت ماشین آلات بسته بندی محصولات ادویه و پودری  است. هزینه های اولیه و نرخ فروش دستگاه شما چقدر است؟ عوامل موثر بر قیمت بسته بندی پودری چیست؟ چرا قیمت دستگاه با انواع دیگر متفاوت است؟ با ما همراه باشید زیرا می خواهیم در این قسمت به تمامی این سوالات پاسخ دهیم. قیمت دستگاه بسته بندی پودری بر اساس فاکتورهای مختلفی تعیین می شود و عوامل مختلفی در قیمت نهایی تاثیرگذار است. ظرفیت، ظرفیت، نوع بسته بندی، محصولات قابل استفاده به عنوان بسته بندی پودری، سرعت بسته بندی محصول، حجم تولید و تمامی دلایل دیگری که بر قیمت نهایی دستگاه تأثیر می گذارد.

نحوه کار با ماشین آلات بسته بندی محصولات پودری و ادویه جات

اصول و نحوه کار با این دستگاه بسته بندی پودری سخت نیست و با مطالعه این قسمت به خوبی با روند آن آشنا خواهید شد. ابتدا باید دستگاه را به درستی راه اندازی کنید، کاری که کاروپک خودش انجام می دهد، بنابراین جای نگرانی نیست. پس از انجام این کار باید اجازه دهید آنچه می خواهید در مخزن بیفتد، از ریختن بیش از حد در مخزن خودداری کنید تا مخزن نشت نکند. سپس دستگاه را روی سرعت مورد نیاز برای بسته بندی به اندازه دلخواه تنظیم کنید.

اگر از روی استفاده نمی کنید حتما جعبه یا کیسه ای زیر دستگاه قرار دهید تا کف پک های ساخته شده نریزد. اکثر بسته بندی ها توسط دستگاه بسته بندی پودری که دارید ساخته می شود و می توانید از صد گرم به هزار و صد گرم تغییر دهید.

سخن پایانی

هدف از این مقاله آشنایی با ویژگی ها و عملکرد دستگاه بسته بندی پودری بود. درواقع شما جهت خرید و اطلاع از قیمت این دستگاه می توانید به فروشگاه های اینترنتی مراجعه کنید. ممنون که تا اتنهای این مطلب با ما همراه بودید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دریافت مشاوره تلفنی شماره خود را وارد کنید

مشاوره البرز ماشین کرج
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
خانه